Budgetlaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Hallo mensen :)

De laatste budgetlaptop-guide is al een beetje verjaard. Ik zoek namelijk een laptop voor iemand van rond de 500. Hier moet echter wel nog een versie van Word bij (op dit moment 65 euro in de pricewatch).
De laptop moet dus 425/450 euro kosten.

Ik zag dat de T4500 een mooie processor is voor laptops uit deze prijsklasse. Kunnen jullie een laptop aanraden met deze processor (of beter) met ook een mooi beeldscherm en graphische prestaties.
Om maar even kort te zeggen: beste prijs/kwaliteit.

Groet,
Dirk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt toch vast zelf beginnen met de pricewatch? Nu lijkt het erop alsof je je verlanglijstje dumpt en verwacht dat anderen het werk gaan doen. Wat heb je zelf al bekeken?

Er zijn ook verschillende topics voor aanbiedingen en specifieke laptops, dus veel leesplezier gewenst :) .

Wat is er trouwens mis met [NBBG Aanschaf] Basisnotebook oktober 2010? Die is van oktober, dus echt niet verjaard.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 08-11-2010 18:43 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
Ik dump mijn lijstje niet. Ik geef aan dat de T4500 een goede keuze lijkt. Maar welke laptop daaromheen weet ik niet. Mijn kennis over beeldschermen en graphische processors rijkt alleen niet zo ver.

En ik verwacht ook niet dat ze gelijk in de boeken duiken, maar gewoon met hun parate kennis weten wat een goede laptop is :)

Dirk

PS: de basislaptop is een budget van 600 euro, daarom heb ik daar niet in gekeken. Heb mijn research gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pietjebelll schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:53:
Ik dump mijn lijstje niet. Ik geef aan dat de T4500 een goede keuze lijkt. Maar welke laptop daaromheen weet ik niet. Mijn kennis over beeldschermen en graphische processors rijkt alleen niet zo ver.
Dan nog kun je met die basis gewoon de Pricewatch gebruiken: dat is de parate kennis van het forum. Zie ook de FAQ en andere blauwe topics bovenaan: zat hulp om zelf een selectie te kunnen maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
Helaas staat daar niets geschreven over de bouwkwaliteit of kwaliteit uberhaubt. Veel laptops zijn namelijk op specs gericht hetzelfde. Maarja, ik zal het wel fout hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 14:47
Pietjebelll schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:53:

En ik verwacht ook niet dat ze gelijk in de boeken duiken, maar gewoon met hun parate kennis weten wat een goede laptop is :)

Dirk

PS: de basislaptop is een budget van 600 euro, daarom heb ik daar niet in gekeken. Heb mijn research gedaan :)
Je hebt in de BBG gekeken, en zit je blind te staren op een T4500. Vind ik niet echt research.

Wat moet er gebeuren met die laptop, moet hij grafische modellen renderen? Wordt er mee gegamed? Of wil hij hem dichtgeklapt als media server gebruiken?
Je geeft echt totaal geen info, laat staan dat je zelf met een lijstje laptops komt waar men commentaar op kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 12:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica