Toon posts:

Help pc start ineens heel erg sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• nocky2
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-07-2014
huj,
sinds dat mijn pc 2 dagen geleden moeilijk deed toen ik hem uitzette start hij heel erg sloom. Het windows balkje beweegt maar 1 blokje elke keer(windows xp) Als hij opgestart is na ong 8 min werkt hij wel normaal.
Wat kan het probleem zijn. Hij was op dat moment niet overgeclocked.

Graag snel hulp.

Grtz,

Nicky

• EoG
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-08 20:46

EoG

BOFH

Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat voor hardware gebruik je? Wat voor randapparatuur is aangesloten?

• nocky2
mobo: asus m2n32 sli deluxe
cpu: Amd 6400+ (black edition)
Gpu: asus 8600GT (silent)
Psu: corsair HX520W
HDD: WD caviar 500GB

verder een ide dvdrom en een sata dvdrom

een draadloos toetsenbord(merkloos) en een logitech MX1100 muis

• Physics
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Heb je je pc al gecheckt op virussen en malware? Ik had laatst dat akkefietje met Win 7, duurde wel 30min voordat ie afsloot. Na een flinke check, bleek ik 68 malware erop te hebben en 19 virussen.
Na dit weggehaald te hebben, werkt ie weer als een trein.

• EoG
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-08 20:46

EoG

BOFH

Wat heb je zelf al geprobeerd?
En wat bedoel je met "sinds dat mijn pc 2 dagen geleden moeilijk deed toen ik hem uitzette" wat bedoel je met "moeilijk deed"?

Ik wil je best helpen, maar ik heb wel wat meer info nodig!

• nocky2
bij het scherm met windows word afgesloten bleef hij staan. Na een 5 min. heb ik hem gewoon met de aan/uit knop afgezet. Toen ik hem wilde opstarten ging dat dus heel erg langzaam. met een scan kan ik zo gauw ook niks vinden.

• 162481
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-09-2012
nocky2 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:56:
bij het scherm met windows word afgesloten bleef hij staan. Na een 5 min. heb ik hem gewoon met de aan/uit knop afgezet. Toen ik hem wilde opstarten ging dat dus heel erg langzaam. met een scan kan ik zo gauw ook niks vinden.
Heb je Scandisk al eens naar de schijf laten kijken

• nocky2
is dat een optie binnen xp?

Mijn schijf kan bijna niet kapot zijn is net een halfjaar oud en heeft altijd perfect gewerkt

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-09 22:03

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dat hij nieuw is zegt niks. De failrate gaat maar marginaal omhoog met de tijd.

Zijn alle drivers geupdate?
Zijn alle drivers correct geinstalleerd?
Zijn er al naar virussen, malware, spyware ect gescanned?
Heb je al gekeken welke programma's er automatisch opstarten? Omdat hij de 1e; 8 minuten misschien gewoon domweg opstart programmas laad.

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02:48
Wanneer je een topic opent op GoT verwachten we eigen initatief van je. Dit zie ik niet terug in je topic. Daarom gaat hij op slot.

Lees Het algemeen beleid graag even door voordat je een nieuw topic opent.

[Voor 0% gewijzigd door alt-92 op 08-11-2010 20:30]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee