• pigmeat
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 09-08-2011
Hallo, graag tips voor de volgende uitdaging:

Ik heb een Toshiba Satellite P300-24T op win7x64 met een ATI Radeon Mobility HD 4650, (wat eigenlijk een ondergeklokte 4670 is).
Nu zijn de drivers al ruime een jaar oud volgens apparaatbeheer. Als ik de laatste drivers wil installeren lukt dat niet. Ik blijf de oude driver zien.
Heb met driversweeper hem eruit gehaald en ook ook met Mobility Modder krijg ik maar niet de laatste versie erin. Weet iemand of Toshiba dit op een of andere manier tegenhoudt?
Wat ik ook doe ik blijf de datum 17-8-2009 zien bij de driver. Ook al is de oude driver volledig van de harde schijf en is de internet connectie eraf.

• pigmeat
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 09-08-2011
Opgelost, heb eerst weer alles weggehaald toen een gemodde 4650 er op gezet, zeflde datum weer en toen een Radeon driverpack opgehaald, vanuit apparaatbeheer een driverupdate vanuoit het uitgepakte pack gedaan en daar was hij ineens. Waarom het nu wel lukt is me een raadsel. (waarom Toshiba niet zelf de laatste drivers aanbiedt ook)

• K1pje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-09 10:41
Toshiba, net als veel fabrikanten pakken de laatste driver die zij stabiel vinden en uitgebreid getest hebben. Ze steken er niet de tijd in om telkens de allernieuwste driver uitgebreid te testen, wat resulteert in oudere drivers op de website van Toshiba ;)

Hetzelfde heb ik namelijk met mijn Fujitsu laptop

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee