Eventueel: Probleemstelling
In december ga ik een nieuwe computer kopen en daarbij wil ik ook graag een nieuw (groter) scherm.
Ik ben op zoek naar advies voor een goed 17" scherm.
Zoals de 'De Samsung Syncmaster 2443BW' een geweldig geadviseerd 24" scherm is zou ik graag willen weten wat als 27" geadviseerd wordt.
Systeem/Systemen
De computer zal ingericht worden als een 'Game-computer' dus zal voorzien worden van de beste 'solo-processor' video kaart (HD5870 of de opvolger)
(ik zal jullie de hele lijst besparen, maar het budget zal rond de 1700 liggen)
Onderbouwing
Mijn twijfel lag bij 24" of 27"...., mijn ervaring zegt koop dan voor de zekerheid het grotere scherm zodat je geen spijt gaat krijgen. (had ik nou toch maar.. etc.)
Budget
Mijn budget is ongeveer 250 - 450 euro's maar ik koop liever een scherm wat prijstechnisch goed is i.p.v. heel goed maar veel te duur scherm.
Doel
Spellen die ik zoal speel zijn:
- World of Warcraft
- Starcraft 2
- Civilization 5
- Dragon Age
- Diablo III (maar dat is nog even wachten)
Verder wil ik ook gaan kijken of spellen zoals Assasin Creed wat voor mij is aangezien ik straks van het grafische stuk kan genieten.
Vraag / twijfelpunten
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Samsung Syncmaster serie.
Wat vinden jullie van deze schermen:
Zou de 'Samsung Syncmaster P2770FH' een goede keuzen zijn deze schermen voor mijn gebruik helemaal fout?
Alvast heel erg bedankt,
Reapor
In december ga ik een nieuwe computer kopen en daarbij wil ik ook graag een nieuw (groter) scherm.
Ik ben op zoek naar advies voor een goed 17" scherm.
Zoals de 'De Samsung Syncmaster 2443BW' een geweldig geadviseerd 24" scherm is zou ik graag willen weten wat als 27" geadviseerd wordt.
Systeem/Systemen
De computer zal ingericht worden als een 'Game-computer' dus zal voorzien worden van de beste 'solo-processor' video kaart (HD5870 of de opvolger)
(ik zal jullie de hele lijst besparen, maar het budget zal rond de 1700 liggen)
Onderbouwing
Mijn twijfel lag bij 24" of 27"...., mijn ervaring zegt koop dan voor de zekerheid het grotere scherm zodat je geen spijt gaat krijgen. (had ik nou toch maar.. etc.)
Budget
Mijn budget is ongeveer 250 - 450 euro's maar ik koop liever een scherm wat prijstechnisch goed is i.p.v. heel goed maar veel te duur scherm.
Doel
Spellen die ik zoal speel zijn:
- World of Warcraft
- Starcraft 2
- Civilization 5
- Dragon Age
- Diablo III (maar dat is nog even wachten)
Verder wil ik ook gaan kijken of spellen zoals Assasin Creed wat voor mij is aangezien ik straks van het grafische stuk kan genieten.
Vraag / twijfelpunten
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Samsung Syncmaster serie.
Wat vinden jullie van deze schermen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | LG W2753V-PF | € 293,37 | € 293,37 |
1 | Samsung Syncmaster P2770FH | € 269,- | € 269,- |
1 | Samsung Syncmaster P2770H | € 279,- | € 279,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 841,37 |
Zou de 'Samsung Syncmaster P2770FH' een goede keuzen zijn deze schermen voor mijn gebruik helemaal fout?
Alvast heel erg bedankt,
Reapor