Vandaag is het de 11e van de 11e. Om 11 over 11 zou ik eigenlijk stats moeten posten. 11 is het gekken getal, maar ook het getal voor de carnaval. Op deze dag komt de raad van elf volgens mij voor de eerste keer samen of wordt het gekozen. Eigenlijk weet ik het niet, dus snel maar over naar iets anders.
We hebben 20 flushers. Waarschijnlijk wel iets meer, want binnen de subteams heb je natuurlijk ook verschillende flushers. Het lijkt er wel op dat we hier de laatste tijd nog wat aan het groeien zijn. De dagen dat het nog duurt voordat we weer de ranglijst aan kunnen voeren is zo'n 37 dagen. Ik ben benieuwd of dat ook gaat lukken. Ik blijf in ieder geval net zolang op SoB tot het gelukt is
Dan over naar de daily stats. KatanaKiwi en Robertvv zijn de grootste dalers. Toch zijn we blij dat ze er beide zijn. bdijkstra82 en JF flushen weer eens en stijgen daardoor in de daily de meeste plaatsen. Degene die het eerste van die 2 reageert mag zich de hele dag lang flusher van de dag noemen
We hebben verder geen mijlpalen of overall stijgers in de top 30, dus dan maar de getallen:
|
SoB team Last 40 days output (10 November 2010) |
|
 |
|
|
SoB team Last 40 days total history (10 November 2010) |
|
 |
|
|
SoB team Last 40 days tests history (10 November 2010) |