Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffstyle
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-03 13:45
Hoi allemaal,

Ik heb op het moment een 3GS. Via mn werk krijg ik binnenkort een 4 (zijn al besteld, nu maar wachten op T-Mobile)
Ik heb alleen een aantal vragen, ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

1. Zijn de USB kabels hetzelfde?
2. Kan ik gekochte apps die ik in iTunes heb staan (en nu op mn 3 gebruik) straks zonder problemen op mn 4 zetten? (want zo niet, dan ga ik natuurlijk niets meer kopen...)
3. Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden als ik ga switchen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:57
Jeffstyle schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:04:
Hoi allemaal,

Ik heb op het moment een 3GS. Via mn werk krijg ik binnenkort een 4 (zijn al besteld, nu maar wachten op T-Mobile)
Ik heb alleen een aantal vragen, ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

1. Zijn de USB kabels hetzelfde?
Ja
2. Kan ik gekochte apps die ik in iTunes heb staan (en nu op mn 3 gebruik) straks zonder problemen op mn 4 zetten? (want zo niet, dan ga ik natuurlijk niets meer kopen...)
Ja, dat gaat in principe automatisch mits je dezelfde computer gebruikt om de iPhone te activeren. Anders moet je even handmatig machtigen.
3. Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden als ik ga switchen?
Nee, het is verder niet erg spannend :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Niet erg spannend? Het is redelijk briljant hoe "smooth" het hele proces is. Je zit in een paar minuten (afhankelijk van je muziek/video's/apps) achter een compleet nieuwe telefoon met ALLE aanpassingen, instellingen en gegevens die je op je oude telefoon ook had. :)

Maar een uitdaging is het inderdaad niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffstyle
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-03 13:45
Nice, dat is precies wat ik wilde weten :)
Kan ik ook alvast kijken naar een leuk docking station , want dat zou dan ook moeten lukken.

Thanks allebei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nieuwe telefoon is natuurlijk wel spannend, maar het switchen is niet zo spannend. Dat doet iTunes gewoon voor je :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:03
MrAcid schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:11:
Niet erg spannend? Het is redelijk briljant hoe "smooth" het hele proces is. Je zit in een paar minuten (afhankelijk van je muziek/video's/apps) achter een compleet nieuwe telefoon met ALLE aanpassingen, instellingen en gegevens die je op je oude telefoon ook had. :)

Maar een uitdaging is het inderdaad niet. :+
Moet er wel worden opgemerkt dat het allemaal nog smoother werkt als je geen backup terugzet, aangezien dat nog wel eens wat problemen op kan leveren.

Veel voorkomende problemen daarbij zijn kortere batterijtijd, heb wel eens gezien dat push ermee kapte, apps die het niet helemaal lekker deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:09
thaan schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:20:
[...]

Moet er wel worden opgemerkt dat het allemaal nog smoother werkt als je geen backup terugzet, aangezien dat nog wel eens wat problemen op kan leveren.

Veel voorkomende problemen daarbij zijn kortere batterijtijd, heb wel eens gezien dat push ermee kapte, apps die het niet helemaal lekker deden.
Houd dit ook in dat je je contacten opnieuw moet toevoegen? Want in feite maakt het mij niet uit dat ik alles kwijt ben, maar heb geen zin om al mijn contacten opnieuw toe te voegen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Heb je dan zoveel contacten ( 100?) dat je er een punt van maakt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je contacten maken als het goed is geen onderdeel uit van de backup. Die sync je immers met Outlook (Windows) of Contacts (Mac) en liever nog OTA met MobileMe/Exchange etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

verhuist dat dan niet gewoon mee met je simkaart oid?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

nee, want de contacten staan op de iphone zélf. als de contacten op de simkaart staan dan is het logisch dat ze "meeverhuizen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 15:12
Als je je contacten in gmail opslaat en die koppelt aan je iPhone staan al je contacten en agenda punten gewoon online, lekker handig en je bent nooit alles kwijt.. Synct gelijk bij aanpassing :)
Ook offline beschikbaar als je telefoon niet aan het internet hangt.

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wealthy_beggar
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06-2021

wealthy_beggar

NID'er in opleiding

Collaborator schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:57:
verhuist dat dan niet gewoon mee met je simkaart oid?
Nee en maar goed ook omdat er in de iPhone 4 een andere sim kaart wordt gebruikt ;) ,namelijk een micro-sim.

| Mijn Game PC | Mijn Laptop | Leukste mohaa clan |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Je geeft aan dat je de iPhone zakelijk gaat gebruiken, sync je dan niet met een exchange account (contacten, agenda, e-mail)?

Zonee, ga dan vanaf nu je contacten en agenda syncen met gmail exchange. Je hoeft dan alleen je inloggegevens in te voeren op je nieuwe iPhone en al je contacten en agenda-items verschijnen automatisch op je iPhone.

Mbt apps syncen van je oude iPhone: Als je je iPhone aansluit op iTunes, kies dan voor ‘Zet aankopen over’ om er zeker van te zijn dat al je apps in iTunes terecht komen.

...less is more

Pagina: 1