Advies voor Storage Server/NVR

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Beste Tweakers,

Heeft iemand hier ervaring met NVR's? Ik moet namelijk over enige tijd een project gaan doen waarbij er 30 ip-camera's (van het type acti 1231) opgenomen moeten worden op 1 of 2 apparaten. Per stuk is de stream van elke camera ongeveer 8mb/s. (zie http://www.acti.com/product/detail/Bullet_Camera/ACM-1231)

Nu ben ik op zoek gegaan naar mogelijke oplossingen. Ik dacht eerst aan twee synology DS1010+-en met camera licenties (= + ongeveer 1500 euro).

Maar ik ben nu ook de optie van een server aan het bekijken waarop ik dan vervolgens gewoon de software van ACTI installeer om alles te recorden. Iemand die daar tips of advies voor heeft?

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb sinds een week de Synology DS1010+ draaien met 13 Axis cams. Werkt echt grandioos, de webinterface is super, het terugspoelen werkt top :) En het is in vergelijking met bijvoorbeeld Milestone software echt een voordelige oplossing :) Ik zou het iedereen aanraden!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
DennusB schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:38:
Ik heb sinds een week de Synology DS1010+ draaien met 13 Axis cams. Werkt echt grandioos, de webinterface is super, het terugspoelen werkt top :) En het is in vergelijking met bijvoorbeeld Milestone software echt een voordelige oplossing :) Ik zou het iedereen aanraden!
Bedankt voor je response :) heb je misschien ook nog testresultaten van de 1010+? Haalt ie de beloofde snelheid? En je hebt neem ik aan ook voor die licenties betaald? Dat is toch eenmalig? Of komt dat per jaar terug. Ik kan dat nergens duidelijk vinden op de synology site...