Ik ben sinds kort in het bezit van een prachtige 37" Philips 37PFL7605H lcd-tv. Nu is het beeld prachtig, maar het geluid erg matig. Daarom ben ik op zoek naar het volgende:
Ik zoek een AV-receiver speler met de volgende eisen/kenmerken:
- HDMI v1.4a aansluiting (beeld en geluid van receiver -> tv en van tv -> receiver)
- LAN-aansluiting + DLNA v1.5 compatible (en bij voorkeur moet mijn NAS ook via de set te benaderen zijn ZONDER tussenkomst van de TV)
- FM-receiver (met RDS)
Voorkeuren:
- Ontvangen/ luisteren van internet radiostations
- HDMI CEC compatible (één afstandsbediening)
Ik wil de set gebruiken om een 2.0 of 2.1 speakeropstelling op aan te sluiten.
Tot nu toe kom ik op de volgende systemen uit:
- Yamaha BD-S1067
- Marantz UD7005
- Onkyo TX-NR808 (geen blu-ray)
Ik kan geen systeem van Denon vinden wat aan alle eisen voldoet. Hetzelfde geldt voor Philips. Hebben jullie nog ideëen over goede opties die aan mijn bovenstaande eisenlijstje voldoen? Of iemand een idee voor een blu-ray home cinemaset welke aan bovenstaande eisen voldoet?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een AV-receiver speler met de volgende eisen/kenmerken:
- HDMI v1.4a aansluiting (beeld en geluid van receiver -> tv en van tv -> receiver)
- LAN-aansluiting + DLNA v1.5 compatible (en bij voorkeur moet mijn NAS ook via de set te benaderen zijn ZONDER tussenkomst van de TV)
- FM-receiver (met RDS)
Voorkeuren:
- Ontvangen/ luisteren van internet radiostations
- HDMI CEC compatible (één afstandsbediening)
Ik wil de set gebruiken om een 2.0 of 2.1 speakeropstelling op aan te sluiten.
Tot nu toe kom ik op de volgende systemen uit:
- Yamaha BD-S1067
- Marantz UD7005
- Onkyo TX-NR808 (geen blu-ray)
Ik kan geen systeem van Denon vinden wat aan alle eisen voldoet. Hetzelfde geldt voor Philips. Hebben jullie nog ideëen over goede opties die aan mijn bovenstaande eisenlijstje voldoen? Of iemand een idee voor een blu-ray home cinemaset welke aan bovenstaande eisen voldoet?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!