Toon posts:

Meerdere Google Calendar agenda's: wel zichtbaar op PC, niet

Pagina: 1
Acties:

• JazzMatazz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-05 15:01
Hoi!
Mijn vriendin en ik hebben allebei Google Calendar agenda's. Om een beetje rekening te kunnen houden met elkaars agenda's i.v.m. (gezamenlijke) afspraken, hebben we elkaar gemachtigd om elkaars agenda te raadplegen. Op mijn PC gaat dat prima: in mijn Google Calendar kan ik haar afspraken inzien en op haar PC gaat dat ook goed: zij kan mijn afspraken bekijken.

Echter, op haar Samsung Galaxy S is alleen haar eigen agenda te zien. In accounts staat weliswaar mijn agenda weergegeven, maar in haar agenda zelf komen mijn afspraken niet terug. Wel zie ik hier en daar wat verjaardagen terugkomen die wel in mijn agenda staan en niet in die van haar. Met andere woorden: de SGS ziet wel iets, maar dat is slechts het topje van de ijsberg.

In eerste instantie werkte alles goed in die zin dat al mijn afspraken dubbel voorkwamen in haar agenda op de SGS (op haar PC waren ze wel in enkelvoud te zien). Ik hoopte dat dit probleem zou zijn opgelost na de update naar Froyo (gisteren uitgevoerd), maar dat was helaas niet het geval. Toen heb ik het probleem proberen op te lossen door haar alle rechten op mijn agenda te ontzeggen en deze rechten opnieuw toe te kennen. Maar nu ben ik dus nog verder van huis doordat geen enkele afspraak (op een enkele verdwaalde verjaardag na) in haar agenda te zien is.

Herkent iemand dit probleem en/of heeft iemand een oplossing?

Alvast dank voor het meedenken.

Danzig

• DRaakje
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Op je telefoon:
Agenda > Agenda's

Daar kan je op je telefoon aangeven welke agenda's je wilt zien. Nieuwe agenda's moeten eerst aangezet worden.

• JazzMatazz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-05 15:01
DRaakje schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:10:
Op je telefoon:
Agenda > Agenda's

Daar kan je op je telefoon aangeven welke agenda's je wilt zien. Nieuwe agenda's moeten eerst aangezet worden.
Dank voor je suggestie. Dat kan het helaas niet zijn: alles staat aangezet en mijn agenda staat daar ook tussen

• Lowroad
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18:27
Ik heb dit probleem ook een keer gehad (was trouwens op een samsung spica), waarbij het eerst prima werkte en toen ineens haar afspraken weg waren en ook met geen mogelijkheid meer terug te krijgen waren. De oplossing was toen een factory reset. Niet leuk, maar het hielp wel want sindsdien heb ik geen problemen meer gehad

http://specs.tweak.to/17604

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee