Alle gemachtigde Google agenda's in iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik maak gebruik van google agenda, naast mijn eigen agenda heb ik nog een aantal gedeelde agenda's waarvoor ik gemachtigd ben. Deze zie ik keurig netjes in mijn www.google.com/calendar/.
Ik zou graag alle agenda's ook in min iphone zien, dit lukt me helaas niet.

Google leverde mij twee adviezen.
1. Gmail account als exchange account te laden, dit levert mij hetzelfde als mijn gmail account als gmail invoeren.. ik zie alleen mijn eigen agenda.
2. Agenda link die je te zien krijgt bij iCal te copieren en pasten in de iphone, dit werkt helaas ook net (foutmelding: Abonneren op agenda 'basic.ics' van 'www.google.com' is neit mogelijk).

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je Google Sync (optie 1) gebruikt kun je als je met je iPhone surft naar http://m.google.com/sync instellen welke agenda's er gesynchroniseerd moeten worden. Je gedeelde en gemachtigde agenda's zouden daar dan ook tussen moeten staan. Zie ook Mail, Calendar, & Contacts: Choosing Which Calendars to Sync.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/