Currence maakt pinnen via normale internetverbinding mogelij

Pagina: 1
Acties:

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 23:08
In het nieuwsbericht staat

"Verder zou er een kostenvoordeel zijn, omdat ondernemers voor vrijwel alle breedbandverbindingen een vast bedrag per maand betalen, terwijl bij gecertificeerde lijnen transactiekosten worden berekend."

Echter kan ik geen aanbieder noemen die nog transactiekosten berekend per transactie over de gecertificeerde lijn, vrijwel elke aanbieder bied gewoon onbeperkte transacties aan op de standaard lijnen, een klant bespaart dus vooral omdat hij geen zakelijke lijn meer moet hebben (die vaak duurder zijn dan consumenten lijnen, maar dat scheelt ook weer per aanbieder) maar op zijn transacties niet.

Join the club

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Volgens Currence zijn er nog aanbieders die telefoontikken rekenen over dergelijke lijnen. Zij zien dit als extra transactiekosten.

Abort Retry Fail?

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 23:08
Vreemd verhaal,
X25 ed is al een tijdje uitgerangeerde, gecertificeerde lijnen zijn tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar DSL/kabel lijnen die een speciale koppeling met Currence hebben (met speciale gebruik regels en inrichtings regels die derhalve vaag zijn dat er een hoop verschillende 'interpretaties' van zijn) een aanbieder zou nog per transactie een bedrag kunnen rekenen maar dat gebeurt vrijwel niet (ons bedrijf ondersteund meer dan 2000 pin automaten door t land met verschillende aanbieders en ik ken ze niet).

Het bericht blijft in mijn ogen toch wat verwarrend aandoen, de gemiddelde retailer denkt nav een bericht als dit dat hij nu duurder uit is en nog transactie kosten heeft (terwijl dit in meer dan 99% van de gevallen niet zo is)
Ook word er gesteld dat gecertificeerde lijnen transactie kosten berekenen terwijl dit maar heel soms nog het geval is (en dus niet altijd, zoals gesteld in het bericht)

[ Voor 10% gewijzigd door Powermage op 08-11-2010 11:45 ]

Join the club