Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Beste tweakertjes,

Graag zou ik willen vragen of er iemand anders is die de zelfde ervaring heeft ondervonden over het volgende toetsenbord, Saitek cyborg keyboard.

1. Toetsenbord houdt onder heftigen game omstandigheden de snelle combnaties niet bij. BIJV: strafend weglopen en tegelijk bukken of opstaan. (schijnt dat die met zoiets slecht reageerd of totaal niet)

2. Pols steun is niet stevig genoeg, buigt door als je erop leunt (op een normalen manier)

3. Touch opties op het toetsenbord gaan niet

Is er nog iemand die dit heeft ondervonden ? Of anderen dingen ?
ben namelijk van plan deze aan te schaven. Maar heb nog 1 toetsenbord gezien die ik graag zou willen.
Kan alleen geen keuzen maken.
Als dit toevalig is dat deze problemen voorkwamen bij die persoon dan overweeg ik me misschien toch om de cyborg aan te schaven.

M,v,g Darkangel456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
darkangel456 schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:20:
Beste tweakertjes,

Graag zou ik willen vragen of er iemand anders is die de zelfde ervaring heeft ondervonden over het volgende toetsenbord, Saitek cyborg keyboard.

Punt 1. 2. 3.

Is er nog iemand die dit heeft ondervonden ? Of anderen dingen ?
ben namelijk van plan deze aan te schaven. Maar heb nog 1 toetsenbord gezien die ik graag zou willen.
Kan alleen geen keuzen maken.
Als dit toevalig is dat deze problemen voorkwamen bij die persoon dan overweeg ik me misschien toch om de cyborg aan te schaven.

M,v,g Darkangel456
Dus waar heb je die ervaring gevonden want zonder die link is het geheel niet echt samenhangend :?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:29
Als ik het hier zo eens bekijk valt het qua bouwkwaliteit allemaal best mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
De ervaring had ik te lezen gekregen van iemand via BEP forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:29
En dat is relevant omdat ? Je bent op zoek naar ervaringen met dat toetsenbord, waarom zoek je niet op het wijde web wat reviews op ? Als die eensluidend zijn weet je waar je aan toe bent, als die dat niet zijn dan vrees ik dat ook gebruikers dat niet zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Heb een Saitek gamers keyboard, is wel niet de Cyborg maar wel goede kwaliteit, en de Cyborg is duurder/meer high-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84459

Ik denk er over om dit keyboard te open, ik heb wel een review kunnen vinden

http://www.hitechlegion.c...saitek-cyborg-v7-keyboard
Pagina: 1