Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:04
arme ik :P met m'n programmeer werk, maar dit heeft tot een ander goed/ bijna goed idee geleid (is wel weer een x anders dan dot.net en C# ;) )

Backgrounds, zoals roel al zei. alleen is het natuurlijk net zo lullig als die internet timer als je die vergeet om de nieuwste versie te downloaden!

we gaan het er weer over hebben vandaag :)

[ Voor 7% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-11-2010 08:15 ]

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:40
Als je vergeet om de nieuwste versie te downloaden dan ben je gewoon niet actief genoeg bezig om te weten dat er andere achtergronden gebruikt moeten worden. Bij de HWI compo werkte dit wel goed, iedereen had de juiste background op 1 of 2 na ofzo.. Die worden gewoon afgekeurd. Er moet dan ook controlle zijn op de ingestuurde benchmarks zodat deelnemers erop worden geattendeerd dat ze de verkeerde background hebben gebruikt en dat hun score niet geldig is. Zo kunnen ook de mensen die het niet meer weten alsnog een nieuwe score maken en posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ok, dus een achtergrond ter verificatie is een acceptabel middel? dan gaan we daar mee aan de gang..
ik vind het ook een kleine moeite, maar helaas zul je zien dat als je het niet doet er altijd wel gesjoemeld wordt.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
wesjuhdabomb schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:42:
Er moet dan ook controlle zijn op de ingestuurde benchmarks zodat deelnemers erop worden geattendeerd dat ze de verkeerde background hebben gebruikt en dat hun score niet geldig is. Zo kunnen ook de mensen die het niet meer weten alsnog een nieuwe score maken en posten.
hoe gaan we die controle uitvoeren dan? het lijkt mij gewoon dat je als deelnemer elkaar erop wijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Mag ik mij even roeren in deze conversatie :) Weet gewoon zeker ( na de deelnemers lijst te hebben door genomen) dat de top 10 gewoon zich aan de regels houd. Als er een score tussen zit, die niet kan kloppen, dan word die snel genoeg opgemerkt hoor :) Achtergrond met logo's van MSI en Azerty plus een klad nootje zou voldoende moeten zijn Alla de conculega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
petervandamned schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:45:
Mag ik mij even roeren in deze conversatie :) Weet gewoon zeker ( na de deelnemers lijst te hebben door genomen) dat de top 10 gewoon zich aan de regels houd. Als er een score tussen zit, die niet kan kloppen, dan word die snel genoeg opgemerkt hoor :) Achtergrond met logo's van MSI en Azerty plus een klad nootje zou voldoende moeten zijn Alla de conculega :)
niet om roel af te zijken want ik deed het vorig jaar ook,

score's bewaren... is dan echt easy natuurlijk. dat willen we gewoon opvangen, en je weet zelf ook dat de vorige contest kwa actieve deelnemers jammer genoeg ook niet super was :(

ik voel wel iets bij elke week een nieuwe background :+
voel nog meer voor m'n programeerwerk maar dat komt omdat ik het zelf gemaakt heb _/-\o_ :+

[ Voor 9% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-11-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
we hebben de keuze qua benchmark gemaakt

en we hebben besloten om graphics test 2 van 3dmark vantage te gaan draaien. deze test leunt puur op de gpu en is directX 10. tijd voor wat nieuws in plaats van blijven hangen op DX9 en 3dmark03

[ Voor 17% gewijzigd door nedernakker op 23-11-2010 12:09 ]

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldScarface
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-06 16:37
Misschien een idee om elke x tijd de nummer 1 t/m 10 score een extra punt te geven (of meerdere punten).
Dan heb je een grote kans dat er meer gepost wordt, je hebt dan dus eigenlijk een aantal kleine combo's en 1 grote over de 2 maanden.
Je kan het bv om de 2 weken doen, dan geef je mensen die wat minder tijd hebben ook een kans.
Er zullen altijd mensen zijn die pas na 1 maand kunnen beginnen, maar je kan nooit iedereen tevreden houden en let wel het gaat hier niet om heel veel punten, gewoon een aantal zodat mensen zich toch willen inzetten om net het verschil te maken.
Het is maar een idee.

Je moet dan wel met punten werken voor de nr. 1 t/m 10 bv.
Hoe of wat hangt af van het feit hoeveel punten je wilt geven voor de tussenliggende scores.

[ Voor 12% gewijzigd door OldScarface op 23-11-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
in mijn visie maakt dat dan niet veel verschil, daarnaast win je er niets mee als je 'periodekampioen' wordt.

denk dat we het gewoon bij de fps score houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Oke netjes:) GT2 it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mij lijkt een achtergrond ook makkelijker dan dat tijds-ding van Gerrit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Bolletje92 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:20:
Mij lijkt een achtergrond ook makkelijker dan dat tijds-ding van Gerrit.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Of wilt je er nog 3000 bij :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het idee van OldScarface lijkt me wel wat <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Maar serieus jongens, HOEVEEL moeite is het wel niet om ff een kabeltje in je netwerkpoort te pluggen?? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrip
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07 09:50
dat kan best lastig zijn als je in de tuin zit met de router 25 meter van je af hebt zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

TheMOD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:59:
Maar serieus jongens, HOEVEEL moeite is het wel niet om ff een kabeltje in je netwerkpoort je pluggen?? :|
Ja, of een powerline
little pyty schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:26:
dat kan best lastig zijn als je in de tuin zit met de router 25 meter van je af hebt zitten ;)
Neem je een netwerkkabel van 30 meter.

[ Voor 34% gewijzigd door nFo op 23-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
contest idee om met deze kaart de hoogste score te halen
2 maanden tijd is lang

hoogste scores worden door ln2 gehaald

ln2 gebruikers weten welke nadelen hieraan kleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
TheMOD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:59:
Maar serieus jongens, HOEVEEL moeite is het wel niet om ff een kabeltje in je netwerkpoort je pluggen?? :|
YES toch nog 1 aanhanger!
nFo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:33:
[...]

Ja, of een powerline

[...]

Neem je een netwerkkabel van 30 meter.
WHOO een 2de :o
petervandamned schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:42:
contest idee om met deze kaart de hoogste score te halen
2 maanden tijd is lang

hoogste scores worden door ln2 gehaald

ln2 gebruikers weten welke nadelen hieraan kleven
i don't get the point :? 8)7

maar dit allemaal ter zijde, ik wil gewoon dat er gepost word binnen 7 dagen na het behalen van je score.
daarmee heeft deze man gesproken,

ik ben niet voor of tegen( 8)7 ) mijn eigen systeem, ik wil gewoon een oplossing die iedereen(merendeel) aanspreekt. en zoals word aangegeven in de pool,("niet, gewoon aan het einde submitten") ben ik het dan ook niet mee eens, en ik zal echt alles eraan doen om te voorkomen dat we 6 weken lang een dode compo hebben en aan het einde een bom aan score's daar ga ik lekker niet mee akkoord :+

[ Voor 60% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-11-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
wat een discussie zo allemaal.

ik begrijp dat sommige mensen geen internet willen op hun benchbak, naast de resources die het kost is het voor de subzero gebruikers die geen bedraad internet tot hun beschikking hebben niet handig om een wireless kaartje toe te passen..

het is erg vervelend voor de energie van Gerrit, maar een validatie op deze manier lijkt me niet haalbaar,

een unieke background die downloadable is vanuit de TS daarentegen weer wel.

wat btreft die periodes zal ik het vanavond met Gerrit over hebben, ik persoonlijk voel er niets voor, het is extra rompslomp en maakt het alleen maar lastiger. het zou bijvoorbeeld betekenen dat als je 4 periodes hebt en deelnemer a is in periode 1,2 en 4 de snelste maar deelnemer b in periode 3, dat dan deelnemer a wint ook al zou deelner b de hoogste fps score hebben gehaald... dit lijkt me een beetje een vreemde situatie aangezien het toch om de uiteindelijke topscore gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
nedernakker schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:41:
wat een discussie zo allemaal.

ik begrijp dat sommige mensen geen internet willen op hun benchbak, naast de resources die het kost is het voor de subzero gebruikers die geen bedraad internet tot hun beschikking hebben niet handig om een wireless kaartje toe te passen..

het is erg vervelend voor de energie van Gerrit, maar een validatie op deze manier lijkt me niet haalbaar,

wat btreft die periodes zal ik het vanavond met Gerrit over hebben, ik persoonlijk voel er niets voor, het is extra rompslomp en maakt het alleen maar lastiger. het zou bijvoorbeeld betekenen dat als je 4 periodes hebt en deelnemer a is in periode 1,2 en 4 de snelste maar deelnemer b in periode 3, dat dan deelnemer a wint ook al zou deelner b de hoogste fps score hebben gehaald... dit lijkt me een beetje een vreemde situatie aangezien het toch om de uiteindelijke topscore gaat....
1. maakt mij niets uit bauke! het gaat mij om een mooie oplossing voor een active compo

2. ben ik het ook niet mee eens, ik denk dat we daar niet over in discussie hoeven te gaan, zoals je zelf al zegt, is dat unfair, sommige mensen laten voor 75 euro aan droog ijs/stikstof binnen slepen en dan moeten ze dat nogmaals doen, dat betekent dat de matige/minder risco volle overclockers meer kans maken dan de mensen die ln2 gebruiken die kans hebben dat hun mobo en hun kaart (wat de bedoeling is) (te vroeg) kapot gaat als je dus in 4 periodes gaat werken

ik zeg

1 periode
1 validate systeem zodat score's niet ouder kunnen worden dan 7 dagen

ps ben er vanavond niet (misschien laat in de avond)

Rustig an

[ Voor 5% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-11-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
gerrit en ik hebben het zojuist besproken en we zijn unaniem.. :P

we gaan voor de wekelijkse background en we houden 1 puntentelling bij, hoogste fps wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

mooi want ik bedacht me net dat ik niet eens internet heb in de loods waar ik bench met ln2. werkt ook niet zo goed...metaal enzo... :/

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Precies. Tevens is het lullig om mensen te verplichten een 30m kabel of een wifi kaart te laten komen. Ik vind het een hele goede oplossing om het gewoon met een background te doen. Werkt in mijn inzien net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Laatst online: 22:13
nedernakker schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:49:
gerrit en ik hebben het zojuist besproken en we zijn unaniem.. :P

we gaan voor de wekelijkse background en we houden 1 puntentelling bij, hoogste fps wint.
Goede keus, gewoon de gulden middenweg wat tijd-validatie betreft, wel validatie maar niet zo overkill als gerrit z'n speeltje (no offense hoor gerrit, leuke tool, maar gewoon niet zinnig in deze competitie).
Deze manier lijkt me ook voldoende om de competitie levendig te houden, dan is het al niet meer nodig om de competitie te verdelen in....delen...

Ik zeg: Bravo, organisatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
bedankt voor het positieve commentaar, het zijn hobbels die we moeten nemen om een zo aantrekkelijk mogelijke competitie te maken.

nu even afwachten op Azerty, deze zijn bezig met de logistiek opzetten, daarna kunnen we gaan bestellen!

NB. heeft iemand al ene idee van de voltmod? iets kunnen achterhalen uit gerrit zijn foto's of is er behoefte aan duidelijkere foto's? spui allen uw mening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
nedernakker schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:41:

Wat betreft die wekelijkse background, is toch hetzelfde als die 4 periodes, lijkt me.
Mensen die LN2/dice hebben is het voor beide lastig (background/periodes) of je post alleen in de laatste week ofzo je hoogste score met de aanbevolen background.Je hoeft dus niet elke week je score te posten?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
het gaat er ook niet om dat je iedere week je score post, het gaat erom dat je score niet ouder isdan een week om de boel bloeiend te houden
als jij dus in week6 een score post met de wallpaper van week 4 is het dus niet geldig..

denk dat je het niet goed snapt na alle uitspattingen hier..

als jij in op donderdag in week 2 een strakke score haalt, dan moet die dus voor woensdag week 3 online staan, doe je dit pas op vrijdag week 4, zien wij aan de wallpaper dat je score te oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
ok, elke week een andere screenshot background voor verificatie..

.tijd om te slapen :O

[ Voor 30% gewijzigd door Bullus op 23-11-2010 23:26 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Bullus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:08:
ok, elke week een andere screenshot voor verificatie
background :X

en hoe we het presies gaan doen waarschijnlijk een overlapping van 2 dagen,

dit gaan we nog wel even overleggen,

time to bed :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Je hoogste score voor de laaste 15 min bewaren heeft ook wel een spannings effect aangezien iedereen het kan doen, dus de spanning van "is het voldoende of niet" is dan de vraag. Echter......als je ervoor helemaal niets post of niets spannends is het wel wat lame.
De contest bij hwi was het ook altijd de laatste 15 min het spannendst, wie heeft wat en hoeveel maar toch was er gezonde strijd door div hogere score's tussendoor te posten. Je blijft er toch mee bezig of je genoeg hebt en/of je toch nog 3-4 uur moet gaan pielen om er 0.1 fps uit te wringen, je gaat offcourse voor max maar je kan met uren benchen er soms wel een paar tienden mee winnen, die tienden kosten je relatief veel moeite/geld en is de sport/tactiek of je dat gaat doen. Post je jouw hoogste score bijv 5 uur van te voren kan iemand nog gaan proberen om er voorbij te komen, dus het verschil is hooguit 1 dag.

Je kan namelijk niet zeggen dit is mijn beste score als je nog 1 dag de tijd hebt om te benchen, wel als je nog 15 min hebt. :) ;)

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Mee eens. Vond dat ook erg leuk aan de Celeron 430 contest die in het verleden door HWI is gehouden. De laatste minuten nog als een gek aan de gang om er net onder te komen en dan als een razende uploaden.

Heb zojuist een i3 530 met P55 Pro bordje op de kop getikt mocht een E4300 toch een negatief effect op de score geven. Zal binnenkort ook eens in het garagebedrijf van mijn schoonvader rondscharrelen of er nog iets ligt wat potentieel onderdeel van een koelsysteem zou kunnen zijn. Heb al wel het een en ander in gedachten (iets met een ruitenwisserpompje en een vriesvak).

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
nou, ik vind het gewoon Lame.. dit soort dingen doe je voor de fun, en niet om te winnen, tuurlijk is het leuk dat je een prijs kunt winnen maar om daardoor zo te gaan submitten?.. ik vind het niet kloppen.. je gebruikt zelf als late submitter toch ook de scores van anderen als referentiepunt? dus jij mag wel de score van een ander weten maar de anderen niet van jou :S?

mensen het gaat om de FUN.... gewoon 2 maanden lang lekker pielen om je eigen technieken/kennis te verrijken en ondertussen met een hoop lol je kaartje tot het uiterste drijven. ondertussen elkaar triggeren om steeds maar het beste uit jezelf te blijven halen.

@ zweden
leuk man, dat is leuk speelgoed... was dat dat setje uit V&A? ik zag hem voorbij komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
je mag je score best bewaren hoor,

dat is geen enkel probleem!

MAX 7 Dagen anders word hij afgekeurd,

en geloof mij hoe je het ook wendt of keert er komt echt wel een eindsprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldScarface
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-06 16:37
Zweden schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:15:
Mee eens. Vond dat ook erg leuk aan de Celeron 430 contest die in het verleden door HWI is gehouden. De laatste minuten nog als een gek aan de gang om er net onder te komen en dan als een razende uploaden.
Ik weet daar alles van :D .
Ik ben die dag 2 jaar ouder geworden.
De score die ik toen geupload had 2 min voor 12 was echt 30min voor deadline gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

nedernakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:01:
nou, ik vind het gewoon Lame.. dit soort dingen doe je voor de fun, en niet om te winnen, tuurlijk is het leuk dat je een prijs kunt winnen maar om daardoor zo te gaan submitten?.. ik vind het niet kloppen.. je gebruikt zelf als late submitter toch ook de scores van anderen als referentiepunt? dus jij mag wel de score van een ander weten maar de anderen niet van jou :S?
Spreek voor jezelf, ik gebruik de score's van mezelf als referentie punt, niet van anderen. In zo'n contest heb ik denk ik over de 100 screens met verschillende score's, hoger is nieuwe screen, dat je dan niet de hoogste gelijk post houd het spannender.
Je kan het ook omdraaien, in het amd contest poste ik meestal de eerste dag van de contest een score als teaser, die was al van dusdanige hoogte dat er waarschijnlijk al mensen waren die niet eens de moeite meer namen omdat ze er vanuit gingen dat ze die score niet eens gingen halen.....dus dan stort het ook in.

Dus hoe je het ook wend of keert, een eindsprint blijft het toch, ik ga iedergeval niet alleen toekijken alsik nog een uur heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Er staat toch IK vind... Ik sprak al voor mezelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
nedernakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:41:
:+ LIEF ZIJN :+

ik denk dat we het bij onze oplossing blijft, we hebben het de vorige contest mee gemaakt en we willen het nu gewoon voorkomen, we probeerden hier een mooie/ passende oplossing voor te vinden. eerst mijn counter. was niet alles 8)7 roel kwam met het idee om backgrounds te gebruiken :) dat is al weer een stuk makkelijker voor de mens die niet in de buurt van z'n router gaat benche.

heel simpel samengevat:

Backgrounds and no discussion :X :9

sorry maar we moeten dit gewoon doen! we wouden het liefst dat:
  1. We geen regels hoefden op te stellen
  2. Dus geen backgrounds
  3. Geen borg vragen
maar ook op Tweakers.net ongeacht het hoge niveau is dit onmogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

nedernakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:41:
citaat:

je gebruikt zelf als late submitter toch ook de scores van anderen als referentiepunt? dus jij mag wel de score van een ander weten maar de anderen niet van jou

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Dat staat achter het verhaal van ik vind,hierin leg ik uit wat ik vind, dus dat telt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Wat maakt het uit:) Het is goed zo toch. Zoals de meeste zeggen zullen de beste scores sowieso wel op het eind gemaakt worden. Ik wacht wel op de mail dat ik kan gaan bestellen;) Qua regels vind ik het wel oke zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
ik ga nu met azerty contact opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
was al bekent :) en niet de zelfde chips en andere pcb layout maar leuk dat je mee denkt :+

het volgende,

nogmaals een mail gestuurd naar Azerty
en contact geprobeerd op te nemen (door te bellen) met de "contact persoon" maar was niet te bereiken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Jammer, zou ook te makkelijk zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Beukerz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:38:
Jammer, zou ook te makkelijk zijn geweest :P
haha je zou het bijna denken ;)

voor de mensen die intresse hebben in heatsinks en (lijm)pasta

mijn pakketje uit china is arrived momenteel 80 heatsinks en 5 tubes pasta
Dm voor info. je krijgt het voor de cheap prijs van dealextreme.com O-) (ex nederlandse verzendkosten want anders maak ik verlies 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
heh, toevallig... mijn pakjes kwamen ook vandaag aan ;)
paar fannetjes, cheap-ass cardreader, en een paar heatsinkjes (die naar mijn mening nog een beetje te klein zijn :( Gelukkig heb ik nog andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Drucchi schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:20:
heh, toevallig... mijn pakjes kwamen ook vandaag aan ;)
paar fannetjes, cheap-ass cardreader, en een paar heatsinkjes (die naar mijn mening nog een beetje te klein zijn :( Gelukkig heb ik nog andere)
welke heb jij bestelt dan?

ik heb 5 van deze zijn iets kleiner lijken beter: Klik
en 5 van deze zijn iets groter lijken slechter:Klik
en 1 van deze zijn van koper maar zijn way te dun 8)7 : Klik
en 5x van deze pasta's: klik

[ Voor 6% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-11-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

wesjuhdabomb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:40:
Wat maakt het uit:) Het is goed zo toch. Zoals de meeste zeggen zullen de beste scores sowieso wel op het eind gemaakt worden. Ik wacht wel op de mail dat ik kan gaan bestellen;) Qua regels vind ik het wel oke zo.
Het is ook goed met de achtergronden, alleen als jij je beste score in het laatste uur haalt en post word je dus gebombadeerd als lame persoon omdat je op de laatste minuut inzend. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
eh, ik heb die eerste besteld. Die pasta heb ik niet, leek me niet nodig..... maar ik heb een setje van 8 (van een graka afgesloopt) hier dat echt lekker groot is, alleen van één van de sinkjes is het kleefspul weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Rol-Co schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:52:
[...]

Het is ook goed met de achtergronden, alleen als jij je beste score in het laatste uur haalt en post word je dus gebombadeerd als lame persoon omdat je op de laatste minuut inzend. 8)7
nee, dat is helemaal niet waar, je interpreteert het zelf op de verkeerde manier, ik heb het erover dat 6 weken wachten met je score niet chill is.. als jij hem een half uur voor het einde haalt is dat toch prima, je hebt toch een datum en background die verifiëren dat je hem net hebt gedraaid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Rol-Co schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:52:
[...]

oke genoeg zo Rol-Co, je snapt zelf ook wel dat wanneer je een background hebt van week 8 of in ieder geval de laatste background van de contest. Dat het dan gewoon is toe gestaan, en dan zul je zoals jij en andere mensen graag willen. Een eind sprint krijgen! dus als jij alleen de laatste week wil benchen ben je daar vrij in! en als "lame" word je dan niet gezien, je word als "lame" gezien wanneer je in de eerste week de winnende score behaald en die pas in de laatste uurtjes upload. dat willen wij voorkomen.

bauke en gerrit voelen elkaar aan posten in de zelfde minuut:)

[ Voor 4% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-11-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Wat een hoop gedoe allemaal. Vanzelfsprekend dat je pas op het laatste moment post, heeft helemaal niets met "lame" te maken maar met gezond verstand en ervaring... Het is en blijft een wedstrijd en als je daaraan mee doet is dat m.i. met de doelstelling te winnen. Dat het voor de organisatie "leuker" zou zijn als er gedurende de compo meer wordt gepost is iets totaal anders, dan moet je het anders opzetten en dus punten toekennen aan tussentijdse resultaten welke meetellen in de einduitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Viss schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:42:
Wat een hoop gedoe allemaal. Vanzelfsprekend dat je pas op het laatste moment post, heeft helemaal niets met "lame" te maken maar met gezond verstand en ervaring... Het is en blijft een wedstrijd en als je daaraan mee doet is dat m.i. met de doelstelling te winnen. Dat het voor de organisatie "leuker" zou zijn als er gedurende de compo meer wordt gepost is iets totaal anders, dan moet je het anders opzetten en dus punten toekennen aan tussentijdse resultaten welke meetellen in de einduitslag.
nee juist niet want dan zit je weer met het dode kaarten verhaal, wat we gewoon willen is een leuke en actieve compo zodat mensen tot het maximale gaan, en voor ons als organisatoren is dat niet "leuker" ik heb vorig jaar goed gezien dat het gewoon niet leuk is als van de 40 mensen er maar 5 actieve deelnemers zijn en dan aan het eind uiteindelijk 10 score's op tafel komen.
Dat is gewoon niet leuk en dat wil ik nu voorkomen of ik nou dit georganiseerd heb of niet, dat staat er volkomen los van.
Want ik had anders ook gepleit voor het zelfde systeem en anders zou ik gaan twijfelen of ik mee zou gaan doen.

(imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
De hoeveelheid deelnemers welke acht actief zullen gaan deelnemen wordt niet vergroot door deze opzet, ook maakt het aantal al dan niet dode kaarten geen verschil. Als je aan tussentijds posten geen score toekent gebeurd het niet, easy as that. Waarom zou je als je een hoop tijd en geld hebt gebruikt je score dusdanig vroeg posten dat je de concurrentie (en laten we eerlijk zijn als je ziet wie er mee doet weet je nu al wie de top 5 gaan worden) de kans gunnen om nog een rondje te doen om net wat hoger uit te komen. Ik weet dat het niet "ideaal" klinkt maar zo werkt het echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
ik snap je opzet. maar als je wilt mag je gewoon de laatste week gaan overclocken en de rest van de competitie niet, ik hoop alleen dat er actiever mee gedaan word. dat is de bedoeling ervan. of het werkt? we komen erachter in de compo

we IK voelen aan dat er enige vorm van irritatie is ontstaan ivm de achtergronden
onze geliefde vriend NederNakkeR is Niet aanwezig ik overleg het met hem zodra het moment zich voordoet, we gaan hier nog even flink overna denken

en Rol-Co "zijken" helpt! :9

[ Voor 37% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-11-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% met Bart eens zo werkt het gewoon .....je doet mee voor de fun maar ook om te winnen .!
dus ga je niet je beste score al vroeg posten ...ik niet in iedergeval O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
actief in het forum tbv de compo kan ook buiten het posten van scores om hoor, sub onderwerpen bv.
fotos benchopstellingen, mods, vragen over problemen waar mensen opstuiten ( mensen die buiten die top 5 vallen ;-P zoals ik ik ga benchen met dice voort eerst) ik bedoel maar ik heb liever dat op vragen bv actief gereageerd wordt ipv dat deze, wat ik overigens niet verwacht genegeeerd worden dan dat ik een bench-screenie moet zien.

die top scores geloof ik wel en ik hoef niet van iedereen die zelfde score te zien van een gemiddelde overclock.

zo zie ik het heren compo leiders. respect voor wat jullie regelen maar laat er de stemming in en laat ieder zin ding doen. het gaat toch uiteindelijk om die topscore.

cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Jongens wat maakt het uit.. De organisatie heeft beslist dat het zo gebeurd. En zo gebeurd het. Ik vind geen veranderingen meer anders zijn we over een half jaar nog niet van start gegaan. Gewoon zo laten en doen. Als er niet actief word deelgenomen door deze opzet, dan niet. Maar wat is de moeite voor de deelnemers om een desktop achtergrond wekelijks te veranderen?

Ik zeg: zo laten en zo snel mogelijk van start. Regels zijn regels. Ben je het er niet mee eens dan schrijf je je maar uit. In mijn inzien is er namelijk geen nadeel voor de gebruikers die op het einde willen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

gekke-gerrit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:03:
ik snap je opzet. maar als je wilt mag je gewoon de laatste week gaan overclocken en de rest van de competitie niet, ik hoop alleen dat er actiever mee gedaan word. dat is de bedoeling ervan. of het werkt? we komen erachter in de compo

we IK voelen aan dat er enige vorm van irritatie is ontstaan ivm de achtergronden
onze geliefde vriend NederNakkeR is Niet aanwezig ik overleg het met hem zodra het moment zich voordoet, we gaan hier nog even flink overna denken

en Rol-Co "zijken" helpt! :9
Je begrijpt me verkeerd denk ik, het is geen zeiken...... achtergronden vind ik prima , het gaat ook niet om deze contest specifiek maar gewoon dat het lame genoemd word als je de score (en dan natuurlijk je beste) op de laatste 10 min post.....dus dedicated benchers zijn lame....dat gaat er bij mij niet in.

Lame is 1 dag een beetje benchen , redelijke score uppen en niks meer laten horen, (zogenaamde) dode kaarten terug laten sturen als bewijs haalt ook de goedkope kaartjes rovers er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
nedernakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:01:
@ zweden
leuk man, dat is leuk speelgoed... was dat dat setje uit V&A? ik zag hem voorbij komen..
Jep :)

[ Voor 18% gewijzigd door MiBe op 24-11-2010 21:26 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Rol-Co schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:16:
[...]

Je begrijpt me verkeerd denk ik, het is geen zeiken...... achtergronden vind ik prima , het gaat ook niet om deze contest specifiek maar gewoon dat het lame genoemd word als je de score (en dan natuurlijk je beste) op de laatste 10 min post.....dus dedicated benchers zijn lame....dat gaat er bij mij niet in.

Lame is 1 dag een beetje benchen , redelijke score uppen en niks meer laten horen, (zogenaamde) dode kaarten terug laten sturen als bewijs haalt ook de goedkope kaartjes rovers er uit.
Het woord lame word bedoelt met highscore halen, niks posten en vervolgens die score erop knallen, dat maakt de contest behoorlijk dood, je moet je natuurlijk ook niet teveel aangesproken voelen, en het blijft iemands mening als ik het lame vind als iemand elke dag een score post, dan vind ik dat. maar daar wil ik gewoon helemaal niet naar toe, en naar uitschrijvingen helemaal niet

We hebben het er morgen over hoe we dit gaan oplossen, ik heb wel een idee, maar die blijft nog even voor mijzelf :X , eerst met mijn collega praten

dus momenteel op of aanmerkingen over de wijze/regels van contest zijn welkom, (background is duidelijk!) graag gegrond waarom en dan zullen we misschien een laatste wijziging doen,

maar vergeet één ding niet! Iedereen heeft zich ingeschreven met de regels die al opgesteld waren voordat uberhoud dit topic bestond!

hierbij wil ik het dus laten voor vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
wanneer gaan we van start +-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

We hebben het er morgen over hoe we dit gaan oplossen, ik heb wel een idee, maar die blijft nog even voor mijzelf , eerst met mijn collega praten
Hoezo oplossen? we doen het gewoon op jullie manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Morgen de contactpersoon van azerty plat bellen, mocht hij niet opnemen dan ga ik azerty zelf bellen moet morgen echt antwoord hebben of jullie mogen bestellen! wij hebben alles op tijd aangeleverd zoals in de planning!

Die hard trying

doe mijn uiterste best (m'n arme vriendin leid er gewoon onder! :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
muhahhaaha dat doet die van mij al zo lang gerrit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Vcore & Vmem metingen

Weltrusten mensen! :w :O

[ Voor 7% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-11-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
@ rol-co.. waar zeg ik dat dedicated benchers lame zijn dan? je legt me woorden in de mond en je maakt van een mug een olifant. stop hier gewoon mee want je lokt onnodige discussies uit.

Onze opzet is anders dan de vorige compo omdat hier het animo tijdens de compo totaal wegviel en het gewoon een saaie dooie boel werd, dit willen we deze keer voorkomen door de activiteiten te spreiden. iedereen is akkoord dat de wekelijkse background een acceptabel middel is en niemand ziet het als probleem om max 7 dagen te wachten met het posten van de scores. Werkt dit, dan is het mooi, werkt het niet proberen we volgende keer iets anders, you'll never know if you never try..

Nu ontstaan er allerhande nutteloze discussies over dat men beperkt wordt in het op hun manier invullen van hun deelname. Dit is absoluut niet het geval, je kunt nog steeds prima een 'eindsprint' houden. Het argument om tussentijdse scores te posten waar bonuspunten aan verbonden zitten is van de baan, dit idee heb ik reeds tegen beargumenteerd

Heb je zelf een andere visie qua organisatie? het opzetten van deze compo is puur vrijwilligerswerk, start over een aantal maanden een animo topic en organiseer de volgende editie zelf, dan kun je daar je eigen invulling aan geven.

en nu willen we er niets meer over horen de regels zijn duidelijk beschreven in de TS en het is allemaal duidelijk.

als Azerty reageert betreffende de logistiek dan gaan alle 'how to order' mails de deur uit en kunnen we gaan bestellen, als we dan een ETA weten van de kaarten wordt dat tevens de startdatum van de compo :) al met al lijkt het er op dat (mocht er genoeg voorraad zijn) onze beoogde startdatum van 1 december haalbaar is, desnoods een aantal dagen later, we kunnen in ieder geval lekker kerst benchen.

Nogmaals wil ik met klem nog even melden aan alle deelnemers:
Beste mensen, zodra je de bestel mail binnen krijgt, maak alsjeblieft de bestelling/betaling zo snel mogelijk rond, de kaarten gaan namelijk allemaal tegelijk de deur uit, denk aan alle mededeelnemers die je dupeert door niet adequaat om te gaan met deze regel.

En dan wens ik jullei allen voor nu een prettige nachtrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

Mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag wat koelblokjes voor de geheugenchips besteld. Hopelijk kunnen we snel beginnen :)

• wesjuhdabomb
Vmem zal wel niet kloppen vrees is als het zo laag is. En los van dat dat hij ook verhoogd met de vcore.. :P
Vcore zal wel kloppen;)

• gekke-gerrit
wesjuhdabomb schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:39:
[...]

Vmem zal wel niet kloppen vrees is als het zo laag is. En los van dat dat hij ook verhoogd met de vcore.. :P
Vcore zal wel kloppen;)
vond ik ook al raar! maar eerlijk gezegd weet ik ook niet presies wat erop moet staan ;)

ga zo even die geheugenmodules opzoeken :)

Ordering Code Information
part number K4G10325FE-HC05
speed: 0.5ns
refresh: 8K/32ms
power: Normal
package type: FCFBGA
packing: Tape & Reel
pins: 170
package size: 12.0X14.0
marking code: K4G10325FE-HC05
compliance with RoHS: Halogen Free
MOQ (small box): 2,000
MOQ (large box): 10,000

Er staat op GDDR5 Geheugen 1.5 volt +- 0.045
Link

[ Voor 45% gewijzigd door gekke-gerrit op 25-11-2010 09:25 ]

• gekke-gerrit
oops foutje :)

je zou trouwens toch ook gewoon op de tin points de 1.5v kunnen vinden niet? (dus waar geen geheugen zit)

lijkt een beetje onmogelijk ivm dat er geen weerstanden aanwezig zijn oid

[img=234,176,,,"onmogelijk Vmem uitlezeonmogelijk Vmem uitlezenn"]http://tweakers.net/ext/f/WgNR888TTwBtEhaH9Ga95kVi/medium.png[/img]

[ Voor 234% gewijzigd door gekke-gerrit op 25-11-2010 10:32 ]

• P33R
gerrit wat vraag je nu totaal voor een setje memblockjes+pasta+zenden?

• gekke-gerrit
p33rk3 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:16:
gerrit wat vraag je nu totaal voor een setje memblockjes+pasta+zenden?
2 euro voor memblokjes (a 15 gram)
pasta 1.65 (a 7 gram)

dat is 22 gram dus 88 cent

totaal 4,53 maar dan wil ik wel 1 cent extra :)

Vergeet niet TNT STAAKT

[ Voor 4% gewijzigd door gekke-gerrit op 25-11-2010 11:50 ]

• Beukerz
Edit: Eerst DM lezen :X

[ Voor 83% gewijzigd door Beukerz op 25-11-2010 11:44 ]

• nedernakker
beste mensen, jullie hebbe nalleen een mail ontvangen met daarin de bestelegegevens... het is zo ver... volg de stappen en bestel die kaart,
bij vragen mail ons even...

• Drucchi
jeej, leuk leuk. Ik ga hem bestellen zodra ik thuis ben! d:)b

• gekke-gerrit
Drucchi schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:51:
jeej, leuk leuk. Ik ga hem bestellen zodra ik thuis ben! d:)b
vergeet niet te mailen naar ons als je besteld hebt!

[ Voor 208% gewijzigd door gekke-gerrit op 25-11-2010 14:00 ]

• Beukerz
@ gerrit, versturen in een rouw envelop, komt het wel aan :+

En pakket post komt wel aan, dat deel van TNT staakt namelijk niet of besteden het uit.

[ Voor 43% gewijzigd door Beukerz op 25-11-2010 13:54 ]

• gekke-gerrit
Beukerz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:51:
@ gerrit, versturen in een rouw envelop, komt het wel aan :+

En pakket post komt wel aan, dat deel van TNT staakt namelijk niet of besteden het uit.
tnt pakket post en briefpost zijn 2 verschillende bedrijven :+
pakket post is door internet zeer gegroeit
briefpost is door internet zeer gekrompen

leuk mx-2 30gram besteld bij Azerty :) m'n azzy's gebruikt totaal maar 17 euro :P via enveloppe erg leuk :P maar TNT Staakt :P

[ Voor 117% gewijzigd door gekke-gerrit op 25-11-2010 15:36 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

Even een vraagje waar moet je op klikken bij verzenden ? tnt of geen verzend kosten :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XIjhFnG9KJcaRAwECjJKllNU/full.jpg

En waar kun je deze soldeerbout kopen ? >:)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A2JsUrTi0DmnXCGW046Otita/full.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door nFo op 25-11-2010 15:36 ]

• gekke-gerrit
Standaard(met TrackTrace)
Belgie

Meld dat je uit belgie komt(extra is nooit verkeert) en dat je mee doet aan de compo!
niet betalen! dat is belangrijk!

(@ plaatje LOOOOL 8)7 )

[ Voor 162% gewijzigd door gekke-gerrit op 26-11-2010 09:08 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:13
Wat is nu de methode om van deze meetpunten over te gaan naar volt mod? :P

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• wesjuhdabomb
Voltmod komt snel..:) Leukste is natuurlijk zelf uitzoeken. Maarja. Vmod is in progress:) Helaas heb ik nog geen kaartje anders had ik ook al gekeken.

Verwijderd

Ik win, ik zet gewoon een gts450 driver op mijn gtx470 (device manager -> choose manual etc). :D moehah. Maar ik doe niet mee :) gelukkig

• Malantur
Ik zit nog te twijfelen of ik mee ga doen. Ik heb geen idee of ik die volt mod al wel ga kunnen (ik heb eigenlijk geen ervaring met fijn solderen), en bovendien gaat het geheel inclusief koelers, koelpasta, soldeerbout, ... me toch allemaal net iets te veel kosten vrees ik. Dilemma's!

Verwijderd

idd, ik doe niet mee wegens geen beperking op de koeling. Dry ice vs iemand op luchtkoeling alleen is al niet meer eerlijk. De kaart is nog de minste kost hehe

• nedernakker
Malantur schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:23:
Ik zit nog te twijfelen of ik mee ga doen. Ik heb geen idee of ik die volt mod al wel ga kunnen (ik heb eigenlijk geen ervaring met fijn solderen), en bovendien gaat het geheel inclusief koelers, koelpasta, soldeerbout, ... me toch allemaal net iets te veel kosten vrees ik. Dilemma's!
daar kom je wel op tijd achter... aangezien je naam al bij azerty ligt...

soldeer spullen hoef je niet aan te schaffen, er is heus wel iemand die je wilt helpen,

qua koeling kom je met een koude dag en de stock koeler ook heel erg ver

• Drucchi
Artic-Cooling MX-2 (30gr) Subzero koelpasta test[/url] iets meer waar voor je geld _/-\o_
dat is natuurlijk wel leuk, maar bij die test gaan ze "maar" tot ongeveer -50 graden, dan werkt het meeste nog wel.... maar onder -100 gaan AS5 en MX2 beide hard falen....

• nedernakker
juist, ceramique FTW

• Malantur
nedernakker schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:36:
[...]

daar kom je wel op tijd achter... aangezien je naam al bij azerty ligt...

soldeer spullen hoef je niet aan te schaffen, er is heus wel iemand die je wilt helpen,

qua koeling kom je met een koude dag en de stock koeler ook heel erg ver
Ja ik weet het, het is nogal laat maar het is met nu de prijzen eens na te kijken bij azerty dat ik erop uit kom :9
Maar ik zal in ieder geval de kaart wel bestellen en dan bekijk ik het wel hoe ver ik geraak. Het sneeuwde daarjuist al hier in België dus koude dag is het probleem niet :D

• Gamer
  • Laatst online: 07:38

Gamer

mobile

OCZ Freeze is toch één van de betere voor LN², heb hier een pakje of 10 liggen :)

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

• P33R
Drucchi schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:37:
[...]

dat is natuurlijk wel leuk, maar bij die test gaan ze "maar" tot ongeveer -50 graden, dan werkt het meeste nog wel.... maar onder -100 gaan AS5 en MX2 beide hard falen....
wat stel je dan voor?

• nedernakker
of arctic ceramique

• gekke-gerrit
Drucchi schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:37:
[...]

kom je lekker op tijd mee 8)7 net zo'n tube van die "kwak" besteld :P

nou ja kan het altijd wel weer kwijt mij m'n baas :) voor dice zal het goed genoeg zijn hoop ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
eh.... ja, sorry, dacht dat de meesten dit wel wisten.... de meeste pastaś werken wel leuk tot -50, maar verder verder wordt het lastig om goede pasta te vinden. Ceramique is uitstekende pasta voor sub -100, en ik heb inderdaad over OCZ freeze gehoord, maar daarvan waren de ervaringen wisselend.
voor dice zal het goed genoeg zijn hoop ik :+
Hmmm, is lastig, dice wordt zo -80, -90 ik denk dat je "bog-standard" "kwak" het dan niet meer zo goed doet... Zoals ik al zei, het meeste gaat wel goed tot -50, maar bij nog koudere temps loopt het vaak mis....

PS, ik heb zelf nog zo'n family tube ceramique, dus wie wil, kan eens gezellig langskomen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Drucchi op 26-11-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
waar kan ik -90 dice halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

dat wil ik ook wel:P fyi: dice is -79,8 zoiets..

Uplay: Red--Death

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste