@ rol-co.. waar zeg ik dat dedicated benchers lame zijn dan? je legt me woorden in de mond en je maakt van een mug een olifant. stop hier gewoon mee want je lokt onnodige discussies uit.
Onze opzet is anders dan de vorige compo omdat hier het animo tijdens de compo totaal wegviel en het gewoon een saaie dooie boel werd, dit willen we deze keer voorkomen door de activiteiten te spreiden. iedereen is akkoord dat de wekelijkse background een acceptabel middel is en niemand ziet het als probleem om max 7 dagen te wachten met het posten van de scores. Werkt dit, dan is het mooi, werkt het niet proberen we volgende keer iets anders, you'll never know if you never try..
Nu ontstaan er allerhande nutteloze discussies over dat men beperkt wordt in het op hun manier invullen van hun deelname. Dit is absoluut niet het geval, je kunt nog steeds prima een 'eindsprint' houden. Het argument om tussentijdse scores te posten waar bonuspunten aan verbonden zitten is van de baan, dit idee heb ik reeds tegen beargumenteerd
Heb je zelf een andere visie qua organisatie? het opzetten van deze compo is puur vrijwilligerswerk, start over een aantal maanden een animo topic en organiseer de volgende editie zelf, dan kun je daar je eigen invulling aan geven.
en nu willen we er niets meer over horen de regels zijn duidelijk beschreven in de TS en het is allemaal duidelijk.
als Azerty reageert betreffende de logistiek dan gaan alle 'how to order' mails de deur uit en kunnen we gaan bestellen, als we dan een ETA weten van de kaarten wordt dat tevens de startdatum van de compo

al met al lijkt het er op dat (mocht er genoeg voorraad zijn) onze beoogde startdatum van 1 december haalbaar is, desnoods een aantal dagen later, we kunnen in ieder geval lekker kerst benchen.
Nogmaals wil ik met klem nog even melden aan alle deelnemers:
Beste mensen, zodra je de bestel mail binnen krijgt, maak alsjeblieft de bestelling/betaling zo snel mogelijk rond, de kaarten gaan namelijk allemaal tegelijk de deur uit, denk aan alle mededeelnemers die je dupeert door niet adequaat om te gaan met deze regel.
En dan wens ik jullei allen voor nu een prettige nachtrust.
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz