DVI-I dual link / DVI-D single link

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariel2
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb een videokaart met een DVI-I dual-link aansluiting en een monitor met een DVI-D single link aansluiting, als ik de DVI-single link kabel gebruik van mn monitor dan past ie wel in de DVI-I dual link poort van mn videokaart maar hij geeft geen beeld.

Wat voor kabel heb ik nodig? Een DVI-dual link kabel? Past ie dan in mn DVI-D single link monitor en doet ie het dan? Of heb ik een DVI-I dual link naar DVI-D single link kabel oid nodig?
Ik kan deze niet echt vinden op internet..

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35
Als je monitor alleen DVI single link nodig heeft dan hoef je geen dual link kabel halen. Of je videokaart een DVI-D of een DVI-I aansluiting heeft maakt daarbij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariel2
Nielson schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:13:
Als je monitor alleen DVI single link nodig heeft dan hoef je geen dual link kabel halen. Of je videokaart een DVI-D of een DVI-I aansluiting heeft maakt daarbij niet uit.
Dus wil je hiermee zeggen dat ie het dan met de single link DVI-D kabel van mn monitor (bijgeleverd) zou moeten doen? Want dat heb ik dus geprobeerd en het past wel maar hij geeft dus 0 beeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35
Ja, beeld zou je sowieso moeten krijgen met een single link kabel. Lijkt erop dat er ergens anders wat mis gaat. Welke hardware gaat het precies om trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariel2
Nielson schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:21:
Ja, beeld zou je sowieso moeten krijgen met een single link kabel. Lijkt erop dat er ergens anders wat mis gaat. Welke hardware gaat het precies om trouwens?
Een xfx5570 (DP), heeft een displayport (voor mn 30inch) een HDMI poort (die ik met een HDMI naar DVI-D kabeltje voor mn 20 inch dell 2007FP wil gebuiken) en een DVI-I dual link poort die ik voor mn andere DELL2007FP wil gebruiken

Ik heb met n vriend van me de comp net nieuw in elkaar gezet (specs zijn BBG gamecomputer) en we snapten niet waarom die niet werkte, wel zagen we dat in de handleiding van de videokrt dat de voeding op de videokrt moest worden aangesloten ( vriend van me zei dat dat meestal niet hoefde) ,maar als we de videokaart bekeken konden we nergens een aansluiting vinden waarop daadwerkelijk de voeding kon worden aangesloten...

pricewatch: XFX HD 5570 1024 MB DDR3 (DP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

Haal die HDMI er eens uit, heb je dan wel beeld? Zo ja: Eyefinity deut wat fout.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariel2
D4NG3R schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:32:
Haal die HDMI er eens uit, heb je dan wel beeld? Zo ja: Eyefinity deut wat fout.
Nee HDMI heb ik nog niet aangesloten omdat ik op het kabeltje w8 dat ik besteld heb..
Ik heb de comp net in elkaar gezet en er zit dus ook nog geen OS op ( lastig om erop te zetten als ik geen beeld heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:02
Ariel2 schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:35:
[...]
lastig om erop te zetten als ik geen beeld heb)
Lastig dat je 3 keer een topic opent voor hetzelfde probleem ;)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Pagina: 1