Toon posts:

Screenrecorder met instant replay

Pagina: 1
Acties:

• Topgolf
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 27-12-2010
Kan iemand mij helpen aan software dat niet alleen de beelden van het beeldscherm vastlegt, maar dit ook na een trigger (muisklik of audio) direct (met regelbare snelheid) afspeelt?
Ik ben niet op zoek naar gratis software maar naar een goede bestaande oplossing of is er iemand die een dergelijk programma kan maken?

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:28

Caveman

whahoehaha

DoubleT Demo Builder, Instant Demo Professional en natuurlijk Adobe Captivate.... althans ik denk dat je zoiets bedoeld.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Topgolf
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 27-12-2010
Thanks Caveman, maar dat is niet wat ik zoek. Deze software nemen alleen het beeld op. Daarna moet je handmatig de file editen. Ik wil niet editen, maar de scene automatisch af laten spelen na een bepaald hard geluid (audio trigger) of na een vaste instelbare tijd.

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:28

Caveman

whahoehaha

Ik denk niet dat daar een bestaand programma voor is, er is natuurlijk wel iets te bedenken met bestaande software en een script. Ik zal er eens mijn gedachten over laten gaan.
even samenvatten:
Je wilt je beeldscherm capturen (het hele beeld ?) en na een trigger hetgene wat je opgenomen hebt, direct afspelen (full screen ?).

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee