Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

router poort openen, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik had al een topic gezet over een poort open zetten van me routerrouter
nu heb ik winroute en hij zegt an error occurred while getting server information: unable to connect
wat moet ik nu doen?
groeten bart

Verwijderd

Waarom reageer je niet in dat topic? Dan kunnen anderen je ook weer verder helpen.

Als winroute niet werkt dan heb je iets verkeerds gedaan,
Zou je kunnen toelichten wat je al wel hebt gedaan om de poort te forwarden naar je computer?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2010 20:17 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:13:
hoi
ik had al een topic gezet over een poort open zetten van me routerrouter
nu heb ik winroute en hij zegt an error occurred while getting server information: unable to connect
wat moet ik nu doen?
groeten bart
Zelf aan de slag gaan. Met wat je nu zegt kan niemand wat, daarnaast heb je geen Winroute nodig om een poort open te zetten in je router.

Dit is geen helpdesk of afhaalchinees, dus ga zelf aan de slag met de gegeven tips en wees een heel stuk duidelijker in je posts :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
sorry een beetje dom :o

Verwijderd

Topicstarter
oke maar hoe zou ik dan een router poort open zetten
groeten bart

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
hoi bart probeer portforward.com
groeten wilco

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:20:
oke maar hoe zou ik dan een router poort open zetten
groeten bart
Daar heb je dus een link voor gehad in het andere topic naar Het Grote Poortmappingsverhaal. Wat verwacht je nu, dat je aan het handje wordt gehouden? Je moet het echt zelf doen, je zegt nu "het doet pijn" en verwacht een oplossing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

heb je de tips al gelezen die men in de andere topic zijn aangegeven want als je dat doorneemt kom je al een stap verder en volgens mij staan in de meeste handleidingen van routers ook uit leg

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Er van uitgaande dat je een windows-gebruiker bent.
Open de command prompt en typ hier:
ipconfig /all
Het adres dat achter 'standaard gateway' staat is het ip adres van je router.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry ik zal het nog ff goed nalezen
groeten bart

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Het is een beetje een (te)basic vraag. Zoek even goed, is al veel over geschreven op GoT.

Nice om te zien dat iedereen behulpzaam is en een oude bekende vraag niet gelijk ten gronde richt.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1