Toon posts:

iPod Nano 5G touch pad kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• yamaha9
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-03-2013
hallo tweakers ik heb een iPod Nano 5G
en mijn touch pad doet het niet goed
en als je hem op nieuw opstart met de twee knopjes druken
heeft ook geen zin ik heb hem ook all gehersteld
hij doet het soms heel even na dat ik hem van mute afhaal
wat zou het kunnen zijn

gr mike

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21:59
Misschien terug gaan naar de winkel?

Whatever.

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:47
Nee dat is veel te logisch. Je kan het beter hier vragen....??

• EoG
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-08 20:46

EoG

BOFH

Ik denk dat het je touch pad is. Maar dat is wel een wilde gok.

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:05

Hoedje

Moderator Apple Talk
Mike, je bent al meerdere keren aangesproken op je postgedrag. We verwachten op GoT wat eigen inzet. Verder zou ik je willen aanraden om echt Het algemeen beleid door te lezen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee