Verwijderd

Topicstarter
Ik bel heel weinig en nu wil ik een Nokia 3310 gaan kopen met een D* Allin 60 abonnement. Ik heb de volgende aanbieding op internet gezien:
Nokia 3310 i.c.m. D* Allin 60
prijs f 29,- (incl. BTW en verzendkosten)
geen aansluitkosten
een maand gratis abonnement
1-jarig contract
Bij www.algebeld.nl
Weet iemand een betere aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
O ja, en als ik meer ga bellen kan ik altijd nog een D* Allin 180 abonnement bij www.algebeld.nl afsluiten. Als je al een GSM hebt krijg je van hun nl. het abonnementsgeld voor een jaar retour.

Groeten, Bas

Verwijderd

Koop geen 3310, er zit een vette bug in en ik hoorde dat er superveel terug moesten voor garantie.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 12:42 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Koop geen 3310, er zit een vette bug in en ik hoorde dat er superveel terug moesten voor garantie.
LULKOEK
Alleen in software versie 4.23 zit een bugje.
En die garantie is ook niet waar. (ik werk in Primafoon).

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ja...

je krijgt de 3310 voor 29 piek. Dan nog 12x45=540 gulden aan abo kosten.

Zie http://www.telecom.nu/gsm_abonnementen_dutchtone_aanbieding.html voor een goedkopere mogelijkheid. Daar betaal je 259 voor de 3310 maar de abokosten krijg je terug :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een 3310 met Allin 60. Eerst maand gratis een geen aansluitkosten. Kom ik op f 220,- + f 29,- is f 249,-. Dus toch weer f 10,- goedkoper dan Telecom.nu. En de service is erg goed bij [url="http://www.algebeld.nl."]www.algebeld.nl.[/url]

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 13:01 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

LULKOEK
Je kan van buiten echt niet zien welke versie het is hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Met *#0000# zie je de software versie. Maar als het goed is wordt versie 4.23 niet meer uitgeleverd. Ik ga even informeren wat voor versie www.algebeld.nl uitleverd :?

Groeten, Bas

Verwijderd

Topicstarter
www.Algebeld.nl weet inderdaad van de software problemen af. Ze hebben een pluk van 100 toestellen terug moeten sturen aan Nokia. De Nokia's die ze nu leveren zijn SW 4.18.

Groet, Bas

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op Wednesday 14 March 2001 13:52 schreef solution het volgende:
www.Algebeld.nl weet inderdaad van de software problemen af. Ze hebben een pluk van 100 toestellen terug moeten sturen aan Nokia. De Nokia's die ze nu leveren zijn SW 4.18.

Groet, Bas
moet die url nou in elke reply?

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
Op Wednesday 14 March 2001 13:01 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

LULKOEK
4.23 is echt niet de enigste versie met een bug, het is al de 2de software in de 3310 die een bug heeft!! Er was nog een versie met een software-fout, probleem bij die toestellen was dat ze spontaan vastliepen en dat ze zichzelf aan/uit schakelden! een kennis van mij heeft hem gehad, ik weet echter niet meer welke versie dat was.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

werkt dat *#0000# bij elke gsm?? wil wel es weten welke versie de mijn eheb.. (siemens S35i)

Verwijderd

*#0000# is voor Nokia's. Bij siemens:
eerst imei nummer opvragen ( *#06# ) en daarna linker display toets.

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Oh shit...ik dacht dat Allin60 45 piek kostte maar dat is natuurlijk de Allin180... ach ja..dan scheelt het inderdaad een tientje. Bij Telcom.nu geen simlock trouwens.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.