Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben2105
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb een probleem bij mij 102cm samsung LCD tv als ik op de ps3 ga en ik start mijn game
reageert hij heel laat boven op een kleinere oudere tv werkt alles gewoon perfect
Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als je even had gezocht had je gezien dat dat input lag heet.

Dit is te voorkomen door "beeldverbeterende technieken" die bij elke fabrikant weer anders heten uit te zetten. Zoek naar iets als "game mode" in je handleiding en je komt er wel.

:w Spuit 11, 12

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 07-11-2010 19:26 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:22
Natuurlijk is het fijn als er door de topicstarter de nodige informatie word gegeven welke 102cm lcd tv die heeft en hoe hij deze heeft aangesloten op de televisie daarnaast is interpunctie ook altijd fijn aangezien dit een stuk overzichtelijker is en makkelijker leest uitgaande dat je ps3 met hdmi is aangesloten roep ik iets met game mode dit kun je ook makkelijk op google vinden of door je handleiding er eens een keer bij te pakken en op game mode te gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:13

FeaR

In GoT we trust

Het zou makkelijker zijn als je het type van de TV noemt, want "102 cm" zegt alleen iets over het formaat en verder niets. Definieer ook eens "reageert hij heel laat", want bij die kreet kan ik me ook diverse dingen voorstellen.

Maar mijn glazen bol denkt te weten dat je de TV eerst op de speciale "game-mode" moet zetten. Deze mode zet namelijk alle beeldverbeteringssoftware uit waardoor het beeld niet vertraagd word. Grote kans dat de delay dan weg is.

Groetjes van spuit 12 :W
Voortaan mijn glazen bol toch maar wat dichterbij houden, want het zoeken ernaar kost blijkbaar dus toch te veel tijd...

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 07-11-2010 19:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben2105
Ik zal het is even proberen anders geef ik het type wel even door ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:13

FeaR

In GoT we trust

Punt is ook dat we op GoT iets meer eigen inzet en initiatief verwachten. Dus dat je eerst dingen zelf probeert en opzoekt. Want zoals CodeCaster al zegt is dit probleem al veel vaker voorbij gekomen en besproken. GoT is namelijk geen standaard forum waar je je vraag/probleem post en op antwoord wacht. Dit is ook na te lezen in Het algemeen beleid.

Ook je andere topic voldoet daar niet echt aan...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben2105
Samsung LE40B650 Is het type ik zal ook voortaan eerst het Algemeen beleid eerst lezen Bedankt tot je dat even zegt FeaR :)
Pagina: 1