The devil is in the details.
- suggestieve titel
- er is betaald in cash (Grote koffer dan) - Leg dan uit inplaats van aandelen, niet iedereen begrijpt dat.
Dit kan zo op spitsnieuws.nl
- er is betaald in cash (Grote koffer dan) - Leg dan uit inplaats van aandelen, niet iedereen begrijpt dat.
Dit kan zo op spitsnieuws.nl
Macbook Pro 15"
Ik vind de titel ook nogal een nu.nl of Telegraaf gehalte hebben
.
En voeg even een link toe aan diapers.com enzo zodat men snel kan nagaan dat men daadwerkelijk luiers verkocht zoals ondergetekende die het bijna niet kon geloven
Dat jij het niet boeiend vindt, vinden anderen misschien ook weer niet heel boeiendVerwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:35:
Ik vind het ook niet erg boeiend nieuws eigenlijk
Het is juist wel boeiend nieuws. Het toont namelijk aan dat de online retailmarkt aan het consolideren is, maar ook dat het in handen hebben van of specifiek bedienen van nichemarkten potentieel erg sterk kan zijn.
Ik wilde deze titel net aanmelden. Goed dat Mute het al heeft gemeld. De titel is suggestief en denkt de lading niet.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Inmiddels is de titel al veranderd naar 'Amazon koopt bedrijf achter Diapers.com voor 540 miljoen dollar'
Het klinkt in ieder geval interessanter dan "Amazon koopt Quidsi voor 540 miljoen" aangezien veel mensen Quidsi niet zullen kennenMute schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:00:
Inmiddels is de titel al veranderd naar 'Amazon koopt bedrijf achter Diapers.com voor 540 miljoen dollar'
Pagina: 1