Toon posts:

hp 1280 printer onder windows 7

Pagina: 1
Acties:

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een HP 1280 inktjet bakje bij een klant staan en wil die eigenlijk onder windows7 laten werken.... ware het niet dat daar geen driver voor gedetecteerd wordt door windows...
En ik ben niet de enige met dat probleem.

Uiteraard is een nieuwe printer niet de bedoeling (het ding werkt uitstekend, de pc is vervangen). Weet iemand hoe ik die alsnog werkend kan krijgen? Ik lees eea over een windows vista driver, maar daar vind ik dus geen executable van. Alleen de INF bestandjes etc.

Buiten dat ben ik niet al te goed thuis in windows 7.

Kan iemand mij vertellen of dit alsnog mogelijk is met deze combinatie van hardware en software?
De HP driver-check-dinges activeX applet vindt hem ook niet.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Grmbl , je zit ergens 2 uur op... je post en je lost het op 8)7.

Via eigenschappen printer, eigenschappen wijzigen, stuurprogramma en stuurprogramma wijzigen lijk ik de vista-driver inderdaad te kunnen gebruiken.

Stom.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies