Toon posts:

[MSN] Oude WLM installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• GerritGekke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-09 13:11
Beste Tweaker,

Mijn Windows live messenger (WLM/MSN) had kuren, bij andere mensen kwam ik steeds weer opnieuw online terwijl ik me niet opnieuw aanmelde.

Ik dacht laat ik de nieuwste versie van WLM installeren van ("Windows Live Essentials 2011").

Nu kom ik er achter dat ik deze WLM helemaal niks vind, het offline berichten versturen kan niet meer zoals voorheen en dat gebruik ik heel vaak.

Nu verwijderde ik Windows Live Essentials 2011 met YU (your inunstaller), En heb ik de oude wave 3 build 14.0.8089.726 weer gedownload, maar deze wil ie niet installeren omdat er een nieuwere versie geïnstalleerd is.

WLM kan ik niet meer opstarten maar staat nog wel op mijn computer als ik de setup van Windows Live Essentials 2011 open. In het config. scherm staat Windows Live Essentials 2011 helemaal niet meer.

Hoe krijg ik de nieuwe WLM nu verwijderd? Zodat ik de oude wave 3 er weer op kan installeren?

Extra info: WLM niet meer aanwezig in config scherm, ook niet aanwezig meer in YU. In C:\Program Files\Windows Live\Messenger zit niks alleen een mapje NL. OS = Win Vista

Gr. GG

 Karma

• tjtristan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 20:11
Simpel, installeer de nieuwste versie opnieuw en verwijder hem daarna via het configuratiescherm. :)

http://specs.tweak.to/15535

• GerritGekke
Gaat niet lukken, want de setup geeft aan dat ie al geinstalleerd is en kan `m niet repareren o.i.d.! Ik heb ook al een andere app geinstalleerd van Windows Live Essentials 2011, zodat ik hoopte dat ie ging herstellen. Maar dat werkt ook niet.

[Voor 41% gewijzigd door GerritGekke op 07-11-2010 16:50]

 Karma

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:40

F.West98

Alweer 12 jaar hier

les:nooit meer uninstallen zonder configuratiescherm
Oplossing: probeer alle bestanden met wlm te verwijderen, en probeer opnieuw

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• GerritGekke
Zeker een hele goede les.
Met alle bestanden bedoel je gewoon de map van C:\Program Files\Windows Live\Messenger ?

 Karma

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:40

F.West98

Alweer 12 jaar hier

ehm, iig die map weg
dan in je user-map bij appdata ook wlm weg
heel de windows live map weg

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-08 22:52

Anthirian

In Trance We Trust

Allereerst zou ik via het configuratiescherm alles waar Live bij staat uninstallen. Als het goed is moet het dan mogelijk zijn om de Live Essentials installer opnieuw te gebruiken om WLM te repareren.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• GerritGekke
Alle maps verwijderd - reboot - niks :(

Zal alles eens verwijderen en de volledige installie van WLE2011 installeren. Kijken wat ie dan doet.

[Voor 57% gewijzigd door GerritGekke op 07-11-2010 17:14]

 Karma

• tjtristan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 20:11
anders systeemherstel of alle entries van windows live in het register verwijderen...

http://specs.tweak.to/15535

• GerritGekke
Systeemherstel, klinkt als muziek in mijn oren. Ga het meteen proberen!

 Karma

• GerritGekke
Met systeem herstel heb ik mijn oude WLM weer terug gekregen, en alles werkt weer zoals het hoort. Bedankt voor de support mede tweakers!

 Karma

• Gusev
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:52
Puur nieuwsgierig: had je heel toevallig Live Mesh 2011 ook mee geïnstalleerd? Als je die erop laat staan, denkt de oude installer namelijk dat je de nieuwe WLM ook nog geïnstalleerd hebt... Althans dat was bij mij het probleem :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee