Ik heb thuis een internetaansluiting van UPC en de modem/router die mijn vader bij het afsluiten van het abonnement kreeg begint het te begeven. Het draadloze signaal valt regelmatig weg en het apparaat wordt te warm. Eerst heb ik geprobeerd dit telefonisch met UPC op te lossen maar de mensen van het callcenter kunnen mij kennelijk geen enkel antwoord geven op technische vragen en zeggen mij dat ik naar een van hun filialen moet gaan om daar de kwestie voor te leggen. De volgende dag ben ik dus naar UPC in Eindhoven geweest en heb ik daar mijn verhaal verteld. Echter kon, na een half uur wachten, de meneer met wie ik daar heb gesproken mij niet verder helpen, hoe graag hij het ook wilde. Hij moest eerst toestemming hebben van de technische dienst voordat hij de router terug mocht nemen en mij een modem mee mocht geven. Ook niet als ik voor het modem zou betalen kon hij het mij niet verkopen. Dus vertelde de meneer mij doodleuk dat ik eerst weer moest bellen naar de klantenservice. Dat ze me daar ook niet verder konden helpen was immers niet zijn probleem.
Ik ben nu wel een beetje klaar met UPC nadat ook mijn mediabox na een firmware-update steeds oververhit raakte en ik na veel gezeur een andere opgestuurd kreeg welke vervolgens hetzelfde defect vertoont. Nu zit ik hier dus met twee defecte mediaboxen en heb ik inmiddels al twee maanden problemen met internetten en televisie kijken.
Omdat ik heb begrepen dat ik van UPC geen hulp hoef te verwachten en ik niet de mogelijkheid heb over te stappen naar een andere kabelmaatschappij wil ik nu zelf in ieder geval het probleem met de router op gaan lossen door, net als bij mijn moeder in huis, een Netgear WNDR3700 en een modem aan te schaffen. Het enige probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat voor een modem ik dan zou moeten hebben en waar ik die zou moeten halen. Het modem bij mijn moeder in huis heb ik namelijk wel gewoon van UPC gekregen. Kan iemand mij hier verder helpen?
Ik ben nu wel een beetje klaar met UPC nadat ook mijn mediabox na een firmware-update steeds oververhit raakte en ik na veel gezeur een andere opgestuurd kreeg welke vervolgens hetzelfde defect vertoont. Nu zit ik hier dus met twee defecte mediaboxen en heb ik inmiddels al twee maanden problemen met internetten en televisie kijken.
Omdat ik heb begrepen dat ik van UPC geen hulp hoef te verwachten en ik niet de mogelijkheid heb over te stappen naar een andere kabelmaatschappij wil ik nu zelf in ieder geval het probleem met de router op gaan lossen door, net als bij mijn moeder in huis, een Netgear WNDR3700 en een modem aan te schaffen. Het enige probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat voor een modem ik dan zou moeten hebben en waar ik die zou moeten halen. Het modem bij mijn moeder in huis heb ik namelijk wel gewoon van UPC gekregen. Kan iemand mij hier verder helpen?