• vincentliv
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 07-11-2010
Dell Studio 17(N0074907) 1.234 Euro
INTEL® CORE™ i7-620M (2,66 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 3,33 GHZ, 3 MB CACHE)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
4.096 MB 1067 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [2 x 2.048]
Internal US/International Qwerty Keyboard
1GB ATI Mobility Radeon HD 5650 grafische kaart
1 TB (7.200 rpm) Dual SATA-harde schijf (2 x 500 GB)
Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)
Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n)
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
LCD-scherm
17.3” High Definition+ (1600x900) LED with TL

OF

dell XPS 17 1.248 Euro
Intel® Core™ i7 740QM (1.73 Ghz, 6MB, 4C)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Internal Dutch Qwerty Keyboard
3GB NVIDIA® GeForce™ 445M GT grafische kaart
1 TB, dubbele harde schijf, SATA (2 x 500 GB - 7.200 rpm)
8x optisch dvd+/-rw-station
Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR)
Bluetooth Card 3.0
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900)

Ik wil hem gaan gebruiken voor gamen maar hij moet ook goed overweg kunnen met meerdere dingen tegelijk.

Alvast Bedankt iedereen

• Capacitor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19:19
Zoek reviews op en vergelijk de laptops. Wij weten niet welke spellen jij wil spelen en hoe de laptops daarin presteren.

[offtopic]
Je topic voldoet echt niet aan de verwachting hier. Je hebt namelijk zelf niks opgezocht!!

• willy1986
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
De eerste!

klaar.. slotje :+

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

Bossie

PSN = Patje_b_

Voor gamen is het antwoord simpel, maar dat mag je zelf maar uitzoeken ;)

Google naar reviews van beide cpu's en beide gpu's. Als ik me niet vergis was er ook een site waar je labtop gpu's onderling kunt vergelijken.

Maarre waarom een 17" labtop?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Picaroon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:31
Waarom een laptop... voor dat geld kun je ook een leuke desktop kopen.

• vincentliv
Bedankt voor de compleet waardeloze reacties,

hoezo dan de eerste dan, want de quad core haalt in turbo mode ook 3 GHZ!! maar heeft daarbij wel meer Ram en ook snellere Ram en meer cache geheugen! De 445M GPU kan ik zelf niks over vinden, dus ik dacht dat er mensen waren die er misschien verstand van hebben zodat ik een goede overweging kan maken, dus niet die lozers wat tot nu toe gereageerd hebben.Trouwens als ik een desktop wil, dan zou ik die wel kopen!! flapdrol.

• d00
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2015
SLOTJE!!!!!!

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:01
De onderste. Is goedkoper en beter. Next!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
;w

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• rutgerlak
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 14-07-2011

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:30

F.West98

Alweer 12 jaar hier

dit topic voldoet niet aan de algemene voorwaarden, daarom doet iedereen zo, probeer eerst zelf eens research te doen, en post het resultaat dan in een van de BBG-topics. Daar kunnen we je wel helpen :)
persoonlijk de onderste

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• KeDeShCh
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
Beetje grote mond voor je schoenmaat? We zijn hier geen helpdesk hoor, maar een forum (zoek het woord eens op als je het niet begrijpt). Voor je hier een topic opent, is het wel de bedoeling dat je zelf het nodige uitzoekt. maar dat ontbreekt hier compleet.
Daarnaast, als je reageert zoals in je laatste reactie, kan je natuurlijk alle hulp wel vergeten. We zitten hier niet om afgebekt te worden door iemand die :
a) Sinds vandaag hier geregistreerd is
b) Alleen maar loopt te blaffen naar anderen (dat doe je maar op het hondenspeelveld)
en
c) Te lui is om uit zijn ogen te kijken en zelf wat te doen.

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 10:43

Jimster

A State of Trance

vincentliv schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:50:
Bedankt voor de compleet waardeloze reacties,

hoezo dan de eerste dan, want de quad core haalt in turbo mode ook 3 GHZ!! maar heeft daarbij wel meer Ram en ook snellere Ram en meer cache geheugen! De 445M GPU kan ik zelf niks over vinden, dus ik dacht dat er mensen waren die er misschien verstand van hebben zodat ik een goede overweging kan maken, dus niet die lozers wat tot nu toe gereageerd hebben.Trouwens als ik een desktop wil, dan zou ik die wel kopen!! flapdrol.
Misschien zijn de 'waardeloze reacties' het gevolg van een waardeloze topicstart?
GoT is geen helpdesk waar je een kant en klaar antwoord kan verwachten. We zitten hier allemaal vrijwillig en helpen elkaar vrijwillig. Door jouw reactie help je je eigen topic alleen maar om zeep en kan je zeker niet meer rekenen op een goed onderbouwd antwoord op jouw vraag.
Begin eens met Het algemeen beleid door te nemen. Daarin staat waaraan een goede topicstart moet voldoen. Onder andere dubbelposten is niet de bedoeling.

• d00
  • Laatst online: 28-12-2015
Niet meer op reageren toch.....

• vincentliv
Jezus de wereld gaat echt naar de klote, kijk eens wat een ophef over een simpele vraag. Sorry dat ik niet voldaan heb aan de regels van het goddelijke forum, net alsof jullie altijd de gebruiksaanwijzing lezen voordat je iets gaat gebruiken. kwam er zelf niet uit dus ik dacht dat een of andere COMPUTER NERD hier, mij wel een antwoord kon geven. Jullie nemen wel de moeite om een bericht te schrijven over hoe fout ik wel niet zit, maar als je diezelfde moeite had genomen om een normaal antwoord te geven, hadden we er allemaal iets aan gehad. En heb zelf al een heleboel opgezocht, anders kon ik dat van het turbo geneuks ook niet weten.

Nogmaals bedankt voor niks en zak door de stront

• PiweD
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Jij vindt jezelf wel een hele piet hè :+ Dat je denkt dat "de wereld echt naar de klote gaat" dankzij jouw topic :o

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• Batsgeit
  • Laatst online: 22:31
Het helpt trouwens ook wel dat je 2 topics hebt met dezelfde vraag, maar goed. Als je even googled op HD5650 vs GeForce 445M was je al klaar geweest.

• Clementine
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-07 16:19
vincentliv schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:12:
Jezus de wereld gaat echt naar de klote, kijk eens wat een ophef over een simpele vraag. Sorry dat ik niet voldaan heb aan de regels van het goddelijke forum, net alsof jullie altijd de gebruiksaanwijzing lezen voordat je iets gaat gebruiken. kwam er zelf niet uit dus ik dacht dat een of andere COMPUTER NERD hier, mij wel een antwoord kon geven. Jullie nemen wel de moeite om een bericht te schrijven over hoe fout ik wel niet zit, maar als je diezelfde moeite had genomen om een normaal antwoord te geven, hadden we er allemaal iets aan gehad. En heb zelf al een heleboel opgezocht, anders kon ik dat van het turbo geneuks ook niet weten.

Ik denk dat jij serieus eens naar de etiquette regels moet gaan kijken die wij op tweakers hebben. Wat ik nu zie is een jochie die geen moeite wil doen voor z'n eigen vraag en begint te schreeuwen als de antwoorden hem niet aan staan.

Terug naar fok aub..

Macbook Pro 15" 

• 327097
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-07-2016
vincentliv schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:12:

Jij bent egt wel grappig, helaas gaat deze nerd je niet helpen

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:21

kronolith

[EDIT]

_/-\o_ _O- Instant epic :Y

• Marcusso
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 18:47
Als jij zo weinig verstand hebt van laptops dat je zelf geen goede kan kiezen, ga je echt geen verschil merken tussen beiden. :+

No Shame, only Fame!

• sinner2stroke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Hallo

Ik vind dat je de eerste moet kopen, gewoon omdat het kan. Verder verwijs ik je naar fok, omdat appel

gr
gr
s2s

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica