Maak van je HD readon kaart een FIrePro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315421

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb gelezen dat je een softmod kan doen op je ati readon 4770 om daar een FIrePro 7800 van te maken en zo de real vieuw functie voor SolidWorks kan activeren.
Ik heb veel gezocht naar informatie hierover maar hoop dat iemand hier kan uitleggen hoe je dat moet doen via een patch met rivatuner. heb de drivers ervoor gedownload en geinstalleerd maar hij ziet hem niet als een FirePro.
hoe verander je het ID van je kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 14:58

epic_gram

undercover moderator

welkom op GoT *O*

Kijk hier eens, hier heeft iemand in stappen uitgelegd hoe het moet:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=313065

Let wel op, het gaat hier niet specifiek over een 4770. Of het daarmee ook gaat weet ik niet.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315421

Topicstarter
Hoi hoi,

good to be here en thnkz ik ben al aantal bezig met zoeken naar informatie en heb vandaag dat hele forum door gespit.
Ik snap het echt niet dacht iets te hebben maar kan steeds niet het goeie patch script vinden snap er echt niks van.
Er zijn aantal mesnen op het forum die het is gelukt maar zeggen niks.
Echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 14:58

epic_gram

undercover moderator

Anoniem: 315421 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:26:
Hoi hoi,

good to be here en thnkz ik ben al aantal bezig met zoeken naar informatie en heb vandaag dat hele forum door gespit.
Ik snap het echt niet dacht iets te hebben maar kan steeds niet het goeie patch script vinden snap er echt niks van.
Er zijn aantal mesnen op het forum die het is gelukt maar zeggen niks.
Echt balen.
Dat patchscript moet je aanpassen via rivatuner.

http://www.techarp.com/showarticle.aspx?artno=105&pgno=3

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████