Niewe PC samenstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een pc samengesteld op alternate. Nu vraag ik me af of dit een goede pc is naar de dingen die ik wil doen. Kunnen er misschien dingen vervangen worden zodat het wat goedkoper wordt?

Wat wil ik doen?
Ik wil op de pc normaal en goed Call of Duty spelen, Photoshop en websites maken.

Willen jullie hier naar kijken?

Mvg,
Bijveld

De specificaties: http://img834.imageshack.us/f/naamloosjy.jpg/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:58
Kan je niet beter voor een i3-systeem gaan? Deze is sneller en goedkoper als de quadcore q8300 en is nog zuiniger en maakt minder geluid.

Dan kan je weer wat meer aan je videokaart uitgeven en dan bijvoorbeeld een hd5770 kopen. Deze is ook weer sneller.

Ik heb zelf zo'n systeem en ik kan call of duty makkelijk op de hoogste settings spelen. Dit kan ik zelfs met de meeste spellen.

Als je verder een goedkopere kast neemt, kan je misschien een wat groter scherm neerzetten wat handig is voor photoshop.

wenslijst: Voorbeeld pc

[ Voor 22% gewijzigd door yeehaw op 07-11-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waarom een 19" LCD voor 150 halen als een 23" full HD breedbeeld voor 180 over de toonbank gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:34:
en waarom een 19" LCD voor 150 halen als een 23" full HD breedbeeld voor 180 over de toonbank gaat??
Idd, heb ik ook even toegevoegd aan de wenslijst

[ Voor 83% gewijzigd door yeehaw op 07-11-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even verder kijken vanuit uw wenslijst Yeehaw. Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Graag gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie *LET OP* - Wat moet ik kopen en het Best Buy Guide overzichtstopic. Is echt alles in te vinden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:32
Op je voeding kan je nog besparen door een model van 400W a 500W te kopen (wel van een goed merk!).

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op je voeding kan je nog besparen door een model van 400W a 500W te kopen (wel van een goed merk!).
Maar als je later een highend kaart wil toevoegen is 500W wel wat aan de krappe kant met 600W kan je wel een GTX285 draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit.

In losse vorm zijn dit soort vragen niettoegestaan. We hebben een speciale BBG topicreeks om je te kunne adviseren. Daar verder alsjeblieft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.