• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik ben van plan om een Lacie Network Space 2 (een NAS) te kopen die ik aan mijn netwerk wil hangen. Zo kan ik vanaf elke PC bij de bestanden en zelfs van buitenshuis.

Nu is mijn Samsung TV ook op het netwerk aangesloten en dus straks ook op de Lacie Network Space.
Het lijkt mij dan logisch dat mijn TV dan video en foto's vanaf de Lacie Network Space kan streamen, toch?

Een tweede vraag is of de TV ook zo kan opnemen? De TV kan opnemen op een USB stick die in de TV gestoken wordt. Maar kan de TV als hij aan een netwerk hangt, en dus toegang heeft tot de netwerkschijf ook op deze netwerkschijf opnemen? Ik denk zelf van niet, omdat deze opnamefunctie gekoppeld is aan de USB ingang van de TV denk ik. Maar kan ik de Lacie Network Space dan wel zowel in het netwerk via UTP en draadloos hebben en daarbij ook nog via de USB aansluiting van de schijf deze aan de TV koppelen?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.