Toon posts:

nvidea 3d vision???

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

• E-Nok
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-02-2019
hallo allemaal,

ik ben nu al een tijdje zoet om een brute game machine bij elkaar te zoeken en nu is mijn oog gevallen op de nvidea 3d vision.
het lijkt me een prachtig systeem maar heeft als nadeel dat er een 120hz monitor bij moet om het goed te laten werken. nu is mijn oog gevallen op de samsung syncmaster 2233rz maar ik ben natuurlijk meteen al opzoek naar iets dat goedkoper en als het even kan ook wat groter is..
Na veel zoeken heb ik eigenlijk niks kunnen vinden dat echt goed geschikt zou zijn voor de nvidea 3d vision, dus is eigenlijk mijn vraag of één van jullie wel een goed alternatief weet??

Verder ben ik erg benieuwd naar gebruikers ervaringen van mensen!
heeft iemand het al? en hoe zijn de speel ervaringen? is het niet te druk voor de ogen? en gaat het niet ten kosten van een overzichtelijke gameplay? en hoe is de ervaringen onder WOW spelers?? (bij mij het meest gespeelde spel)

alvorens bedankt!!!

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://www.xbitlabs.com/a...d6870-hd6850_6.html#sect0

AMD's oplossing, goedkoper, meer monitoren, enz enz.

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 19:13
Goedkoper dan die samsung kun je wel vergeten, 120 hz is nog vrij duur.Deze is wat groter maar ook duurder: pricewatch: Asus VG236H

Er staan ook een aantal 27" 120 hz monitoren op het programma geloof ik. Ik zit daar ook op te wachten want die grootte wil ik minimaal. Deze is in maart al aangekondigd: http://nl.hardware.info/n...lt-27q-3d-monitor-tentoon.
Ik heb gelezen dat deze eind november uit zou komen, maar of dat echt zo is...had er al moeten zijn eigenlijk.

edit:
AMD ondersteunt niet actief 3D in games met hun drivers. Zolang ze dat niet doen zou ik dat nooit prefereren boven 3D Vision, aangezien dat wel nodig is om veel games goed te laten werken.

[Voor 28% gewijzigd door anathema op 07-11-2010 11:06]

anathema

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TriDef en IZ3D doen dat wel. Wat is het probleem? ;)

Kijk hier eens voor wat meer info, denk dat je er wel wat aan hebt.

http://www.amd.com/us/pro...md-hd3d/Pages/gaming.aspx

• anathema
Jejking schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:52:
TriDef en IZ3D doen dat wel. Wat is het probleem? ;)
Dat de support nog lang niet zo goed als 3DVision. Hier nog een recent duidelijk artikel met voor- en nadelen:
http://www.tomshardware.c...hd-6850-barts,2776-3.html
Bottom line: with the Radeon HD 6000-series and HD3D, AMD is now offering a viable alternative in the 3D stereoscopic race. For HTPCs attached to commercial 3D televisions, AMD and Nvidia offer surprisingly similar functionality for Blu-ray 3D playback. When it comes to desktop monitor availability and game driver compatibility, Nvidia has a definite advantage, although it no longer enjoys an unassailable position.

anathema

• E-Nok
wow die 27" zou zeker wel erg gaaf zijn maar ik denk ook erg prijzig als ik naar de prijs kijk van zijn 23" broertje.

amd en ati zijn eerlijk gezegd merken die ik mijd ik ben een echte nvidea fan en vind dat amd nog steeds niet zo lekker presteert als intel..

ik ga mijn hele systeem pas over een maand bestellen dus ik hoop dat er voor die tijd nog iets leukers qua monitor zal verschijnen... maar de 27" ga ik zeker in de gaten houden zie bij google voorbij komen dat hij in de US tussen de 550$ en 600$ moet gaan kosten hopelijk valt het ook zo erg mee hier in NL.

edit: helaas vond net dit http://www.3dwinkel.com/27-inch-3d-monitor-van-asus/
iets minder briljant die prijs :P haha

[Voor 9% gewijzigd door E-Nok op 07-11-2010 12:41]

• anathema
E-Nok schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:33:

amd en ati zijn eerlijk gezegd merken die ik mijd ik ben een echte nvidea fan en vind dat amd nog steeds niet zo lekker presteert als intel..
Zo'n discussie zou ik niet beginnen hier ;) AMD/intel/Nvidia maakt mij geen drol uit, ik wil het beste voor wat ik nu nodig heb dus wat 3D betreft is dat Nvidia naar mijn mening.
Acer schijnt ook binnenkort met een 27" 120hz scherm te komen, een maandje wachten is dus wel verstandig.

anathema

• E-Nok
haha ieder zijn smaak toch ;)
had trouwens ook al geëdit in mijn vorige post maar zal het voor alle duidelijk heid nog eens hier zetten.

geschatte prijs 27" http://www.3dwinkel.com/27-inch-3d-monitor-van-asus/
vind ik zelf net iets te gek ;) aangezien ik met 3d vision al over mijn budget van 1800,- ga ;)

• anathema
Ja, dat bericht is overigens wel van Maart. Maar goedkoop zal het niet zijn.

anathema

• E-Nok
ben denk ik nu wel een in verhouding goedkopere en betere monitor tegen gekomen als ik alles zo eens bekijk scoort deze qua cijfertje veel beter als ik kijk naar max resolutie, reactie tijd en contrast verhouding. is het formaat dat ik graag wil dus zou nog wel eens het overwegen waard kunnen zijn.... toch?? :P

pricewatch: Acer GD245HQBID

• anathema
Lijkt me wel ja, ff wat reviews zoeken zou ik zeggen. Prijs en formaat lijkt niet slecht.

anathema

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 03:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nvidea? Is dat een of andere handcreme :?

Uit je topicstart en je verdere reacties kan ik niet opmaken dat je zelf enige moeite genomen hebt om op zoek te gaan om je vraag te beantwoorden, en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker met betrekkelijk onzinnige vooringenomenheid (Intel vs AMD, nVidia vs ATI).

Als je je verdiept in de materie anno 2010 en niet op voorhand allerlei dingen uitsluit op basis van onderbuikgevoelens of situatie 10/15 jaar terug, dan kom je vanzelf eruit.

Gezien gebrek aan inzet (nog los van zoekwerk spel je consequent nVidia verkeerd) gaat dit topic dicht.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee