Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 23:00
Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn HTC HD2.
Telkens als ik hem aansluit op mijn pc (windows 7 64 bit) laad de batterij op, maar ziet mijn pc hem niet!
Het was slechts 1 maal gelukt. Het vinkje bij snellere datasynchronisatie is uitgeschakeld.
Het windows mobile center ziet hem ook niet, ook op andere pc's (xp en vista) werkt het niet!

kan er iemand mij helpen?

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:52
ik heb dat ook heel soms maar dan doe ik het stekkertje er een paar keer opnieuw in en dan kan ik weer kiezen, maar probeer Het vinkje bij snellere datasynchronisatie is in te schakelen

• MatthiasH
Ik probeerde het stekkertje al vaak uit te trekken en terug in te pluggen maar het werkt gewoon niet.
ook het vinkje in/uit te schakelen haalt niets uit.

Toch bedankt voor de snelle reactie!

• MatthiasH
Ik heb nog steeds geen verbinding, en dit al voor een maand!

• MatthiasH
Weet niemand een oplossing?

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heb je hem op discdrive staan of op activesync? Voor activesync heb je software nodig. Aangezien je Windows 7 hebt moet je geen activesync downloaden maar Windows Mobile Device Center.

• MatthiasH
ik heb hem op discdrive staan

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Waar wil je mee connecten, met je SD-Kaart of met je telefoon? Als hij op disk drive staat neem ik aan dat je in je SD Kaart wilt komen. Zit er een SD-Kaart in? Is je toestel nieuw?

Mijn suggestie is om je SD-Kaart te formatteren en kijken of hij het dan wel doet. Als je belangrijke dingen op je SD-Kaart hebt staan kun je het overzetten door middel van een programma genaamd wifi remote acces. Je installeert dat op je telefoon en kunt daarna connecten met je telefoon via wifi.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Lees Het algemeen beleid aub eens door, je schendt nogal wat huisregels. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.