statistieken website

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Hoi

Ik heb sinds 2008 een website gemaakt over een passie van mij, exotische planten. *niet relevant*

Ik heb vandaag de statistieken eens bekeken, maar wordt er niet echt wijs uit, als de site nu heel goed bekeken wordt.

wat moet je nu zien als hits

#aanvragen of de pagina? als ik naar mijn drukste maand kijk, dan is dat april 2010 met 75.804 aanvragen en 7075 paginas. Maar is dat nu echt veel voor een hobby site of valt dat reuze mee?

groeten maurits
*niet relevant*

[ Voor 14% gewijzigd door MueR op 07-11-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:35

samo

yo/wassup

Wat voor jou belangrijke statestieken zijn ligt helemaal aan je eigen doelstellingen. Met een informatieve site denk ik dat je vooralmbaat hebt bij een lage bouncerate of veel pagespervisit. Het aantal absoluut unieke bezoekers is ook leuk. Maar ook referers kunnen zeer nuttig zijn.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
dank je samo voor je goede uitleg.

Het aanbieden van juiste en unieke informatie is de hoofdreden en natuurlijk is het aantal hits daaraan ondergeschikt, maar altijd leuk om te bekijken. Ik vroeg mij gewoon af of de statistieken erg goed zijn of wel mee valt. Ik ben nu op cpanel aan het neuzen en zie hier staan dat ik in een jaar tijd 511744 hits heb.

Kan je daaruit stellen dat de site er goed bekeken wordt? of valt dit reuze mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een deel van dat aantal zal wel van search-spiders komen.
#aanvragen of de pagina? als ik naar mijn drukste maand kijk, dan is dat april 2010 met 75.804 aanvragen en 7075 paginas. Maar is dat nu echt veel voor een hobby site of valt dat reuze mee?
Met 'aanvragen' kan best bedoeld worden dat elk bestand wat er opgevraagd wordt. Dat kan wel op 20 requests uitkomen met een gemiddelde site (CSS, JS, images).

[ Voor 76% gewijzigd door AW_Bos op 07-11-2010 10:52 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Kijk eens naar Google Analytics (gratis) hiermee kun je een veel betere inzicht krijgen in je website statistieken dan met cpanel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 14:28

Roytoch

Nietes

Even los van de disussie over analyseren, de site werkt niet in alle grote browsers. In ieder geval in firefox hier niet. Misschien is dat de moeite waard om wat in te duiken?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:17

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

De feitelijke vraag in je TS komt nogal basic op me over. Hier zijn zeer uitgebreide handleidingen en dergelijke voor te vinden. Waarom voldoen die niet?

Ik heb de links naar je site uit je post gehaald. Ze zijn niet relevant en daarom spam. Verder doen wij Tweakers elkaar altijd de groeten.

Dit topic gaat in ieder geval dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.