Toon posts:

Winamp radio stream stottert als Firefox een website inlaad.

Pagina: 1
Acties:

• Tiesemans
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-06 03:17
Ik heb dus nu net een geluidskaart gekocht te weten een Creative Labs X-Fi Titanium.
Uitstekend geluid moet gezegd worden .. Werkelijk genieten ...
Waar ik mij echter groen en geel aan erger is het vervelende gestotter wat de online radio uitzending verstoort zodra ik dus in Firefox een andere website bezoek en deze ingeladen word.
Is dit puur een netwerk kaart probleem of zit er meer achter ?!
Vooral van belang wat doe ik er aan, mits mogelijk ?!

Ties Thee

• Koffie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Is dit bij alle streams zo? Is dit ook wanneer je vanaf je PC zelf geluid afspeelt ipv online?
Je zult iets meer moeten testen om het e.e.a. uit te sluiten.

Zwembad - Braaihok - YouTube - BraaiTV - TBNT

• Tiesemans
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-06 03:17
Het meest duidelijk is het als ik via Firefox google afbeeldingen raadpleeg en dan een waslijst aan foto's krijg te zien waarbij mijn krachtige systeem toch ineens langzaam word en mijn muis praktisch onbestuurbaar raakt.
Dan merk je heel duidelijk dat de radiostream die winAmp weergeeft enorm begint te kraken en stotteren ...
Maar ook subtiel als ik gewoon bijv. inlog en de gegevens van mijn account verzonden worden, dan treed het kraken etc. ook op ..
Eerlijk is eerlijk ik zal via IE ook hetzelfde doen en kijken wat het effect is ..
Sterker nog ik doe het nu en onder deze regel laat ik gelijk mijn bevindingen weten.
Zo gezegd, zo gedaan:

Ik merk dat IE op een of andere manier soepeler inlaad zonder daarbij dit indirect te laten "merken" via gekrakeel welk dan mijn Radio stream is ..
Overigens heb ik meerdere streams gebruikt waaronder bijv Digitally imported, Deepmix Moscow radio, RTS.fm etc.
Toch stream die tenzij via een locale server, van ver weg geïmporteerd worden.

[Voor 10% gewijzigd door Tiesemans op 07-11-2010 21:06]

Ties Thee

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:13
"Priority" in Winamp-settings verhogen?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee