Toon posts:

Xbox blokkeert netwerk * (was: Help probleempje.)

Pagina: 1
Acties:

• Thomasssss
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-11-2010
Ik heb thuis een standaard modem met een W-lan router (tp-link ofzo) eraan. Mijn computer werkt op de wifi en mijn xbox via de draad. Het probleem is dat als ik de xbox aanzet ik bij geen van beide internet krijg en als hij het fftjes doet hij steeds uitvalt. Ook bij gebruik na elkaar of dergelijke combinaties waarbij het modem en/of router niet gereset zijn heb ik problemen met de internetverbinding. Er zou iets met het IP moeten zijn ofzo maar zelf heb ik er geen verstand van. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

• p2kNLsander
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-09 18:28
Wat is het type van de router? tp-link heeft veel keuze in dit segment. Dit vind je meestal op een stikker of door op de verpakking (doos?) te kijken.

• Koffie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de vragen van p2kNLsander.
Je zult toch echt met meer informatie moeten komen, ook is het handiger om je verhaal wat duidelijker te omschrijven.
Wat je nu hebt neergezet is een totaal onbegrijpbaar verhaal waar anderen weinig mee aan kunnen.

Ik heb je topictitl ook even aangepast, dat dekt de lading wat beter

Zwembad - Braaihok - YouTube - BraaiTV - TBNT

• Bloodshot
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:27
@Koffie: Psst... BlokkeertT...

@TS: Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te onderzoeken en op te lossen?
Wat is de netwerk-configuratie van de xbox en PC?

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Klinkt eigenlijk gewoon als een IP-conflict. Kijk in het menu van je Xbox en op je PC via de status van je draadloze netwerkverbinding eens welke IP-adressen beide apparaten krijgen toegewezen. :)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee