Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382423

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb een probleempje met mijn tv en ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen.
Ik heb gezocht maar kon het hier niet vinden. Mocht ik het over het hoofd hebben gezien, dan sorry!

Vorig jaar heb ik een LE37B650 gekocht. Via het draadloos netwerk thuis kon ik de mappen van zowel pc als laptop weergeven en daaruit de bestanden kiezen die ik wilde afspelen. DIt deed ik dan niet via de PC Share Manager, want dat programma werkt de helft van de tijd niet. In de Source lijst koos ik dan voor de netwerk pc van mijn laptop cq pc, en dan kon ik via het submenu Videos al mijn mappen zien.

Nu heb ik de laptop en de pc geupgrade naar Win7, en nu raad je het waarschijnlijk al...

Ik kan nu de mappen niet meer zien op mijn pc. PC Share Manager werkt wel, maar met mappen is uiteraard fijner en werkt beter.

De stappen die ik al heb ondernomen:
Betreffende mappen gedeeld
In Norton aangegeven dat de tv vertrouwd is en volledig beheer heeft
PC Share manager geinstalleerd, ook hierin mappen gedeeld en serverstatus gewijzigd
Gevloekt
Getierd
Gehuild
:o)

Ik hoop dat iemand hier een idee heeft hoe ik dit weer kan oplossen.
Alvast bedankt in ieder geval!

Gr
Daemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
In PC share manager moet je bij Delen onderaan Beleid Apparaat Instellen ook nog even doen. Heb je dat gedaan? Zo niet, dan werkt het niet (bij mij tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382423

Topicstarter
Hoi,

Ja heb ik gedaan.

De bestanden van de laptop kan ik via de tv ook raadplegen, maar alles staat dan in één directory en is dus onoverzichtelijk door het grote aantal bestanden dat ik heb.

Het gaat mij erom dat ik eerder de mappen, zoals ik die op pc of laptop had staan, ook op de tv kon zien. En dan kan ik dus per map kijken wat ik wil zien, als je begrijpt wat ik bedoel.