• kuraikisai
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-11-2014
Hoi tweakers,

Ik heb een probleempje met mijn tv en ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen.
Ik heb gezocht maar kon het hier niet vinden. Mocht ik het over het hoofd hebben gezien, dan sorry!

Vorig jaar heb ik een LE37B650 gekocht. Via het draadloos netwerk thuis kon ik de mappen van zowel pc als laptop weergeven en daaruit de bestanden kiezen die ik wilde afspelen. DIt deed ik dan niet via de PC Share Manager, want dat programma werkt de helft van de tijd niet. In de Source lijst koos ik dan voor de netwerk pc van mijn laptop cq pc, en dan kon ik via het submenu Videos al mijn mappen zien.

Nu heb ik de laptop en de pc geupgrade naar Win7, en nu raad je het waarschijnlijk al...

Ik kan nu de mappen niet meer zien op mijn pc. PC Share Manager werkt wel, maar met mappen is uiteraard fijner en werkt beter.

De stappen die ik al heb ondernomen:
Betreffende mappen gedeeld
In Norton aangegeven dat de tv vertrouwd is en volledig beheer heeft
PC Share manager geinstalleerd, ook hierin mappen gedeeld en serverstatus gewijzigd
Gevloekt
Getierd
Gehuild
:o)

Ik hoop dat iemand hier een idee heeft hoe ik dit weer kan oplossen.
Alvast bedankt in ieder geval!

Gr
Daemon

• Rixter223
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-06-2020
In PC share manager moet je bij Delen onderaan Beleid Apparaat Instellen ook nog even doen. Heb je dat gedaan? Zo niet, dan werkt het niet (bij mij tenminste).

• kuraikisai
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-11-2014
Hoi,

Ja heb ik gedaan.

De bestanden van de laptop kan ik via de tv ook raadplegen, maar alles staat dan in één directory en is dus onoverzichtelijk door het grote aantal bestanden dat ik heb.

Het gaat mij erom dat ik eerder de mappen, zoals ik die op pc of laptop had staan, ook op de tv kon zien. En dan kan ik dus per map kijken wat ik wil zien, als je begrijpt wat ik bedoel.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee