Ik heb een aantal domeinregistraties via NXS Internet lopen, waar ik erg tevreden over ben. Aangezien ik voor verschillende mensen hun domeinen beheer en zij vaak geen kaas gegeten hebben van domeinregistratie of bijbehorende zaken, regel ik dit voor hen.
Het probleem: in feite wil ik alleen het technisch beheer uitvoeren en moet elke klant zijn eigen account hebben waardoor de facturen ook de juiste kant op gaan. Nu ontvang ik vaak (combinatie)facturen voor domeinen die ik uiteindelijk niet zelf betaal. NXS heeft aangegeven dat facturatie per domein of een losse technisch beheer account in de nabije toekomst niet mogelijk worden.
Kent iemand een betrouwbare registrar waarbij ik bovenstaand wél kan?
Het probleem: in feite wil ik alleen het technisch beheer uitvoeren en moet elke klant zijn eigen account hebben waardoor de facturen ook de juiste kant op gaan. Nu ontvang ik vaak (combinatie)facturen voor domeinen die ik uiteindelijk niet zelf betaal. NXS heeft aangegeven dat facturatie per domein of een losse technisch beheer account in de nabije toekomst niet mogelijk worden.
Kent iemand een betrouwbare registrar waarbij ik bovenstaand wél kan?
ifconfig eth0 down