Tijd om mijn LG Cookie te vervangen, geen idee wat ik zoek.

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik ben sinds augustus weer naar school aan het gaan en merk dat ik wel toe ben aan een nieuwe telefoon.
Ik heb momenteel een LG Cookie, deze heb ik al een hele tijd en heb me verder weinig naar telefoons geintresseerd. Na het gebruik van een kennis zyn blackberry bold9800 ben ik erachter gekomen dat ik tog wel opzoek ben naar een telefoon met een qwerty toetsenbord. Ik wil wel graag eentje met een uitschijfbaar toetsenbord. Het budget zal maximaal zo'n 250 euro gaan worden, maar als het even kan zo goedkoop mogelijk.

Ik ben van plan mijn telefoon te gebruiken voor internet, windows live messenger, sms'en, bellen, en eventueel af en toe een spelletje te spelen tussen de school pauzes door.
Vodafone is altijd mijn provider geweest en als het even kan zou ik hem ook op het nieuwe toestel willen hebben.
Ik ga maandelijks het zorgeloos sms blox en internet blox kopen, waar ik opzich wel mee moet uitkomen per maand. Een abo kan opzich ook wel, maar dan wil ik ook maar +- 20 eu per maand uitgeven, wat inhoud dat een leuk toestel al vrij duur gaat worden, vandaar dat ik liever eerst zoek voor een prepaid pakketje.

Momenteel heb ik dus geen idee wat er op de markt verkrijgbaar is en wat ik ongeveer kwijt zal zyn.
Na wat rondgekeken te hebben vielen my de volgende telefoons wel in de smaak;

-Sony Ericsson Xperia X1
-Samsung Star QWERTY

Mijn vraag dus eigenlyk aan jullie is;
Welke telefoon zou prima aan mijn verwachtingen doen en zal my niet teveel gaan kosten?
Enige tips, hint, op- of aanmerkingen?

Bedankt voor uw tijd en eventuele reactie!
Met vriendelijke groet,

Ting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Ik heb de Samsung Star QWERTY al eens getest maar ik vond het heel moeilijk typen omdat de toetsen allemaal vlak zijn en dicht bij elkaar liggen.

Misschien dat iemand daar andere ervaring mee heeft, maar dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 16:12

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je al gekeken naar een Nokia C3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:57
Heb een tijdje de samsung omnia pro gehad; redelijk eenvoudig low budget Windows Mobile toestel met querty toetsenbord (niet uitschuifbaar alleen). Beviel prima

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Kijk gewoon in de pricewatch(en sorteer daar op je wensen) en naar de reviews. Met een beetje eigen inzet kom je een heel eind. Bovendien weten wij ook niet precies wat je wensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 382378 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:26:
Mijn vraag dus eigenlyk aan jullie is;
Welke telefoon zou prima aan mijn verwachtingen doen en zal my niet teveel gaan kosten?
Enige tips, hint, op- of aanmerkingen?

Bedankt voor uw tijd en eventuele reactie!
Die vraag zal je toch echt zelf moeten beantwoorden. Zoals je ook al in dit topic ziet heeft een ieder zijn/haar eigen voorkeur met even goede voor- en nadelen. Kijk eens wat rond op dit forum, zoek eens wat met Google naar ervaringen, ga eens naar de winkel en houd wat toestellen vast en maak een keuze. Omdat de keuze persoonlijk is en omdat de adviezen in dit soort topics meestal te algemeen zijn gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.