Toon posts:

[PS3] NAT Type veranderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• DU_Melliej
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13-04-2018
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje met een behoorlijk klote probleem, en dat is dat mijn NAT Type op Strict staat. (type 3) Ik wil deze graag op Type 2 hebben. (open) Ik heb een Thompson router en een draadloze verbinding. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen want ben echt radeloos, heb alles al geprobeerd!

Grtz

• stfn345
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:26
Zoek eens op DMZ voor je router.

• DU_Melliej
Waar moet ik dat doen, en wat houdt het precies in?

Hoop dat iemand mij echt kan helpen hiermee.

[Voor 35% gewijzigd door DU_Melliej op 07-11-2010 10:17]

• DU_Melliej
Please kan iemand mij helpen? :(

• E-Vix
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 27-09 14:52

E-Vix

Nu met sneeuw!

Zoek eens in je instellingen van je router naar upnp, en zet deze aan. Als deze aan staat, dan hoort alles vanzelf te gaan. Je router zal dan zelf de poorten gaan forwarden die nodig zijn. DMZ aan zetten is nergens voor nodig.
Waar de instelling voor upnp precies zit in je router... Geen idee! Maar ik ga er van uit dat je daar zelf wel achter kunt komen (handleiding, Google of de website van Thompson heeft die info vast wel voor je).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• itsalwaysme
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 27-09 20:57

itsalwaysme

Graast voor DB

misschien moet je even kijken in Problemen Thomson TG787v SIP + PS3

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee