Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinos
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 18:46
Een goede avond tweakers.
Ik ben van plan om binnekort een HTC aan te schaffen, gezien mijn geringe budget een Wildfire..

Maar nu las ik dus ergens dat ik beter geen 32gb SDHC kan gebruiken omdat de processing power te 'laag' zou zijn. Het probleem is dus dat ik toch echt 32gb nodig heb voor mijn uitgebreide mediatheek.

Nu wat denkt tweakers? Gaat de Wildfire een 32gb SDHC echt niet trekken en moet ik maar mijn budget verdubbelen, of is de bewering maar kletskoek.

- Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinos
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 18:46
Bump. sorry, maar ik moet dit echt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Na een uur al bumpen? tsjonge... als je hulp wilt krijgen moet je dat dus ècht niet doen..

Wat betreft je vraag. er zit gewoon een usb controller in dat apparaatje, de hoeveelheid processing power lijkt mij totaal niet relevant voor de grootte van het usb kaartje.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Visgek24 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:17:
Na een uur al bumpen? tsjonge... als je hulp wilt krijgen moet je dat dus ècht niet doen..

Wat betreft je vraag. er zit gewoon een usb controller in dat apparaatje, de hoeveelheid processing power lijkt mij totaal niet relevant voor de grootte van het usb kaartje.
Ja inderdaad, sinds wanneer heeft de grootte van het kaartje invloed op de prestaties? Het enige dat ik kan bedenken is dat het simpelweg wat langer duurt om alles op dat kaartje te tonen, puur omdat er meer opstaat dan bijvoorbeeld een 8GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCIAL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:59
Ik denk dat dit gewoon praatjes zijn, ik heb zelf de samsung galaxy spica met een ARMv6 800 MHz processor die android 2.1 zonder problemen draait met 60+ liedjes. Android zelf maakt gebruik van het interne geheugen van de telefoon, dit gaat alleen trager werken als er veel applicaties geïnstalleerd zijn.

Het interne geheugen wordt dus als werkgeheugen, als opslag voor applicaties en opslag van het besturingssysteem. gebruikt.

De geruchten komen omdat een aantal instellingen in de root van de SD-kaart worden opgeslagen. (WIFI, GPS, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 23:08
Ik zeg niet dat ik het beter weet als hierboven (reactie van tvslaap) maar naar mijn weten is het interne opslaggeheugen niet het werkgeheugen van android, worden WIFI, GPS etc niet in de root van de SD-kaart opgeslagen, en zijn 60 liedjes ongeveer 240 mb en geen 32 gb.

Ik weet het antwoord op de vraag van de Topic-Starter niet maar koop wat je budget je toelaat.
Ik heb ook geen ervaring met de Wildfire maar deze gebruikt wel een echt verouderde processor op maar 528 mhz.
Zelf draai ik hier een Acer Liquid (kost 300 euro :p) met een snapdragon op 768mhz. Deze laadt mijn 1200 songs direct met een 8 gb class 2 kaartje. (was zelf aan het twijfelen tussen een Wildfire van 260 euro of Liquid van 300 euro (nu zelfs maar 260 euro) maar heb gekozen voor Liquid vanwege de stukken betere processor en GPU waar je ook de nieuwste games kan op spelen, resolutie van 800x480 in plaats van 320x240, iets groter scherm... alleen bouwkwaliteit is wat slechter maar daar kan ik mee leven :p)

Het grootste verschil in snelheid zal waarschijnlijk zitten in de snelheid van het SD kaartje.

[ Voor 19% gewijzigd door Thmz159 op 06-11-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Die Qualcomm MSM7200A SoC's zijn nu nog steeds niet zo slecht hoor :) Je kan ze zelfs nog overklokken als je echt nog extra nodig hebt. Wat betreft de vraag van de TS: de Wildfire ondersteund gewoon kaartjes tot 32GB zonder enig probleem.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk. Hier een vraag neerplempen en dan deze ook nog eens na een uur omhoogschoppen stellen we dus niet op prijs. We verwachten hier eigen inzet en initiatief, en dat houdt in dat we wat meer verwachten dan "ik heb het ergens gelezen, en zoek het nu even voor me uit".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.