Toon posts:

Toetsenbord HP G62-320CA (Canada)

Pagina: 1
Acties:

• Japperrrr
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:05
Ik heb op eBay een advertentie gevonden waarin een HP G62-320CA wordt aangeboden. Ik heb op Google geprobeerd uit te zoeken wat voor toetsenbordindeling in Canada wordt gebruikt maar kwam eigenlijk tot de conclusie dat er twee verschillende indelingen zouden worden gebruikt vanwege het Engels en Frans dat beiden wordt gesproken in Canada. Daarna heb ik geprobeerd uit te zoeken welk toetsenbord er in de betreffende laptop zit, maar hier kon ik niets over vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan achterhalen? Of hebben ze in Canada helemaal geen twee verschillende toetsenbordindelingen?

• raytje192
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21:47
Zelfde model met betere videokaart is te krijgen voor 599 in Nederland?
Of ga je dr zelf om? Toetsenbord indeling zou ik niet durven zeggen ;)

• Japperrrr
Voor nog geen €350,- is hij te krijgen op eBay, maar het mag natuurlijk geen andere toetsenbordindeling zijn dan wij hier gebruiken.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Japperrrr schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:57:
Voor nog geen €350,- is hij te krijgen op eBay, maar het mag natuurlijk geen andere toetsenbordindeling zijn dan wij hier gebruiken.
Ten eerste: waarom vraag je het de verkoper niet via Ebay? Daar zit een communicatie mogelijkheid bij, niet voor niets zegt de verkoper dat ook. Ten tweede is die €350 een bod, niet de prijs.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Japperrrr
Ik heb het de verkoper gevraagd maar hij wilde de laptop niet uit de doos halen omdat hij dan de seal zou verbreken. Maar ik heb het inmiddels al aan andere verkopers nagevraagd en die zeiden dat de letters en tekens in ieder geval op dezelfde plaats staan, maar er nog extra tekens op de toetsen kunnen staan.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee