Toon posts:

vmware firewall

Pagina: 1
Acties:

• dmnd
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Ik wil in vmware een firewall op gaan tuigen om een aantal guests te beschermen. Het moet een gratis firewall zijn, opensource is niet erg. Qua features maakt het nu nog even niet uit. :)

Nu zijn er een aantal welke ik aan het testen ben:
- pfsense
- m0n0wall
- vyatta

Zijn er nog andere die het testen waard zijn?

• Zwelgje
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13:49
astaro, gratis voor thuisgebruik/business en kant en klaar in VMware ESX formaat te downloaden.

http://www.astaro.com/lan...ldwide-essential-firewall

A wise man's life is based around fuck you

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

<nvm volgende keer wat verder klikken en lezen>

[Voor 89% gewijzigd door CH4OS op 06-11-2010 18:05]

• dmnd
Powershell schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:56:
astaro, gratis voor thuisgebruik/business en kant en klaar in VMware ESX formaat te downloaden.

http://www.astaro.com/lan...ldwide-essential-firewall
Kijk! die ziet er goed uit! gebruik je hem zelf ook? :)

• Paul
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-09 23:46
Untangle is er ook een. Zelf ben ik grote fan van pfSense though :) pfSense is een doorontwikkeling van m0n0wall afaik :? :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• dmnd
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:17:
Untangle is er ook een. Zelf ben ik grote fan van pfSense though :) pfSense is een doorontwikkeling van m0n0wall afaik :? :)
pfsense is een fork van m0n0wall idd, m0n0wall is meer voor embedded systemen maar misschien is de ontwikkeling wat harder gegaan als pfsense.
Ik zal untangle ook checken!

• BHQ
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09:47
pfSense _O_

Of een Linux kistje met Shorewall, net zo je wil..

• Koffie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:18

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De laatste paar posts zijn al van beter niveau dan de TS. Als dit zou blijft laat ik 'm open, maar maak er dan geen standaard opsomtopic van.

Zwembad - Braaihok - YouTube - BraaiTV - TBNT

• Cave_Boy
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:04
Ipcop? is erg licht en je kan hem erg uitgebreid maken.

Vroeger ook wel eens naar Untangle gekeken maar die had zulke hoge eisen van het systeem dat ik daarvan snel afstapte.

• Zwelgje
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13:49
dmnd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:07:
[...]

Kijk! die ziet er goed uit! gebruik je hem zelf ook? :)
niet meer, mijn vorige werkgever verkocht deze dingen altijd maar dan in de 'fysieke' vorm (kastje dus :P ) super spul, fijne interface, stabiel en kon mooie rapportages uitpoepen

A wise man's life is based around fuck you

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
Zelf heb ik ClearOS draaien onder vmware. Dat is ook een opensource pakket wat bij mij prima draait :)

• megro
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 31-08 13:34
Ik gebruik naar volle tevredenheid de virtual appliance UTM van Astaro/Sophos ;)

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

@megro: afgezien van de 12 dagen zijn we inmiddels drie jaar verder ;)

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee