Toon posts:

Problemen met Google en Gmail

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• problemen88
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-11-2010
Hey,

ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn pc.
als ik naar google of gmail wil blijft de pagina op "laden" staan en na een minuutje wachten ofzo geeft het aan "fout bij laden van de pagina" en

Netwerktime-out
De server op www.google.com doet er te lang over om te antwoorden.
De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord.

* Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
* Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie.

gebeurt bij zowel Firefox en IE
kan nog wel bij andere sites komen en bij google komen door bij bijvoorbeeld zo'n soort startpagina google te gebruiken, maar kan dus niet bij gmail en het hele gebeuren is vrij vervelend..

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Gebeurt het ook op een andere PC, of als je opstart van een live CD? Je zult moeten gaan testen.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• problemen88
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-11-2010
andere pcs kan ik wel bij mijn gmail

en hoe kom ik aan een live cd?

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

problemen88 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:31:
andere pcs kan ik wel bij mijn gmail
Andere PCs op hetzelfde netwerk, dwz thuis? Je geeft eigenlijk geen enkele nuttige informatie, je lijkt net een patient die de huisarts belt en zegt "mijn dinges doet een beetje zeer".

Oftewel: geef veel en specifieke informatie (provider, computer, Windows versie, ipconfig uitdraai, DNS, ping eens naar google, etc), en ga ook zelf aan de slag. Dit is geen helpdesk :)
en hoe kom ik aan een live cd?
Kom op, gebruik Google en de zoekfunctie van het forum. Toverwoorden zijn Knoppix en BartPE. Je moet het echt zelf doen.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• IEF
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:28

IEF

Why so serious?

GoT is geen helpdesk. Middels de zoekfunctie (zoals hierboven mij vermeld) had je dit makkelijk kunnen oplossen danwel diagnosticeren.

Je topic gaat daarom op slot.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee