Laptop scherm geeft strepen en zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

• Timonator
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 01:07
Hallo,

Ik wilde de accu van mijn laptop gaan vervangen totdat ik zag dat mijn scherm raar begon te doen. Telkens als ik mijn laptop opstart begint mijn scherm allemaal strepen te krijgen met vervormd beeld. Dit gaat even door totdat ik stabiel beeld heb. Dit gebeurd ook wanneer ik de laptop dichtgeklapt heb en terug openklap. Maar bijvoorbeeld ook als ik het scherm een beetje verdraai. Is dit een probleem dat wel eens vaker voor komt? Wijst dit op een los contact ergens? Kapotte videokaart in de laptop? Of een volledig kapot scherm?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-02 13:33
Als het gebeurd wanneer je je het scherm beweegt zou je denken dat er een kabeltje niet helemaal lekker meer is. maar wat bedoel je precies met 'totdat ik stabiel beeld heb'?

Desktop | Server | Laptop

• Timonator
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 01:07
Met stabiel beeld bedoel ik dat het beeld niet meer wiebelt en beweegt. Ik zal kijken of ik er een filmpje van kan maken.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-02 13:33
Dus op het moment dat je scherm fysiek stil staat is het beeld goed, als het scherm iets schommelt is het beeld vervormd? Dan zet ik mijn geld op een kabeltje wat niet meer helemaal goed werkt.

Desktop | Server | Laptop