Toon posts:

max voltage AMD 450

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb pas een AMD 350 kunnen overclocken door de mulitplier te verhogen via de BIOS. Loopt goed op 450 Mhz. Mijn eigen computer (AMD 450 en VTECH moederboard) kan alleen via jumpers aangepast worden qua multiplier. De processor vindt overklokken niet leuk; al bij een multiplier van 5, start windows niet, en bij 5,5 geeft het beeldscherm ,,no signal input''. Heb het voltage verhoogd naar 2.6V; hoger durfde ik niet te gaan.

Wat kan die AMD qua volt aan ?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Wat voor een is het? 2.2 of 2.4V
Die van mij heb ik tot 3.0V geduwd, toen was ie pas stabiel op 500MHz.(werd wel warm ;))
Als het een 2.2V is moet je de 3.0V maar niet proberen alhoewel het misschien werkt

Verwijderd

Topicstarter
Stond op 2,4 volt std; ben tot 2,6 gegaan. Weet dat ik nu in ieder geval tot 2,8 kan gaan en misschien tot 3,0V. Aangezien het een kantoorcomputer betreft, ga ik hier geen extra koeling inbouwen. Bedankt!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

Welk super socket 7 bord heeft bios tweaking?? Ik ben al een jaartje van mijn K6-3 af dus ben wel benieuwd. Destijds was daar nog geen sprake van....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
geen

Verwijderd

Ja Andy, het is helaas een beetje het einde van de K6 serie, er worden haast geen nieuwe borden voor uitgebracht...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik heb BIOS-tweaking. Ik heb een Epox MGVPC3 mobo met een AMD-K6-III 450@475 met peltier cooling.
Op 500MHz loopt die ALTIJD vast zelfs als ik de L2 en L3 cache disable.
Pagina: 1