Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Beste mede tweakers.

Mijn zus is bezig met een verhuizing - ik heb aangeboden voor haar tv te regelen, en wil dat nu dus aanvragen.
Aangezien ze gewoon analoog tv wil kijken is het basis zenderpakket analoog voldoende.

Nu wil ik dit aanvragen via de website, maar de snugere website voegt er automatisch een decoder + smartcard aan toe voor digitale tv. Nu zijn de standaard eenmalige kosten gelijk 60 euro...

Nu vroeg ik me af - weet iemand hier of je het basispakket nog via internet kan bestellen? (zonder digitale tv) of kan dit enkel nog telefonisch?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Kijk eens eerst of er in de nieuwe woning niet al gewoon signaal op de kabel staat. Ik heb de ervaring dat Ziggo eigenlijk zelden het signaal daadwerkelijk uitzet. Als dat zo is kun je op je gemak contact met Ziggo opnemen over welk abonnement je wil afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Het beste is als je gewoon belt, postcode en nummer zijn voldoende.

Mocht je zus een nieuwbouwwoning krijgen, dan even rekening houden met extra kosten.

https://www.ziggo.nl/#pro.../standaard-tv-abonnement/

Rechtstreeks van de site:
Eenmalige kosten

Aanlegkosten: € 149,95**
Dit zijn de standaardkosten voor de aansluiting van een nieuwbouwwoning. Bij nieuwbouw zijn de aanlegkosten vaak in de koop- of huursom inbegrepen. Raadpleeg hiervoor je koop- of huurcontract of neem contact op met de woningbouwvereniging of de opdrachtgever van je nieuwbouwwoning.

Als er nog geen kabelaansluiting in de woning zit, maken wij eerst een offerte op voor de aanlegkosten. Ga voor het aanvragen van een offerte naar www.huisaansluitingen.nl of neem contact op met onze Klantenservice via 1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo (gratis) of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).

** Dit bedrag kan hoger uitvallen wanneer er extra aanlegwerkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
is geen nieuwbouw woning en er is geen signaal meer actief op t aansluitpunt.

Nu moet/ga ik ook internet via ziggo aanvragen, waar je zowiezo het analoge basis pakket voor nodig hebt.

Zal wel eens bellen... want vind de website beetje "vaag"

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.