Live broadcast stream

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ik zal even in het kort uitleggen wat het doel is.

Ik ga binnenkort naar Zweden toe (Dreamhack). Ik wil graag op mijn website live beelden en audio uitzenden.

Vorig jaar is het zelfde gelukt door een webcam aan te sluiten op de PC, en dit met VLC te streamen. Op mijn website heb ik dan via de video player gekoppeld aan het externe adres wat ik daar kreeg. (Dit werkte prima).

Maar dit jaar wil ik het graag beter doen, en niet afhankelijk zijn van mijn PC. Zijn er IP webcams beschikbaar die kunnen broadcasten? Zonder dat als er teveel mensen aankoppelen, hij dienst gaat weigeren? Of zijn er andere (niet al te dure) oplossingen beschikbaar?

Ik hoor het graag als er meer informatie nodig is.

(Ik heb in zweden een eigen poort naar buiten beschikbaar.)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
schopje.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:35
Als je een beetje zoekt op het internet zijn er zat IP cams beschikbaar die aan je wensen voldoen (behalve het goedkoop stukje dan), alleen het probleem is dat ze op DreamHack een beetje vervelend gaan doen als je meerdere netwerkpoorten wil gebruiken of een eigen switch aan wil sluiten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Neo_TGP op 08-11-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Dat is het probleem dus, ik heb een IP cam aangeschaft, echter laat die niet meer dan 5 simultane connecties toe. En ik heb gelezen dat dat met meer IP cam's zo is... (In zweden krijg je meerdere poorten ter beschikking :) )

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 15:08
Een dienst als: http://www.ustream.tv/ gebruiken of op een eigen server de beelden verspreiden. De server (of ustream) heeft dus als enige verbinding met de camera, de rest niet. Die verbind met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Helemaal bedankt, ik ga het proberen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit in vredesnaam te maken met Overige Hardware :?

Vragen over streamers horen in Mediaspelers & HTPC's, maar daar gaat het vooral ook over de fysieke hardware. Daar gaat deze vraag niet over, dus verplaats ik het naar Netwerken.

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1