Toon posts:

McVirusS kan niet lezen...

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, strange maar kijk ff naar deze topic.. [topic=143260] Deze gozer weet blijkbaar niet wat in de topic staat (of wilt het niet weten omdat ik het gepost heeft, in dat geval wat een looser!). Heb dit alleen gepost omdat we hierdoor de mensen die brandende vragen hebben over website sponsers een beetje kunnen helpen. Hoezo spam? :( Idioot (ja echt sorry ik kan er echt niet anders over zeggen.. echt zo'n total nerd die gozer, iemand die echt denkt dat ie de hele wereld en tweakers onder de hand heeft omdat ie moderator is, en dat denken andere mods hier ook.) Ik heb veel respect voor de mods hier, ze doen fantastish werk, maar dan moet het daar ook maar blijven, ze moet niet met domme opmerkingen komen omdat je mod bent..

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op Wednesday 14 March 2001 08:11 schreef EL_Pincho het volgende:
Hmmm, strange maar kijk ff naar deze topic.. [topic=143260] Deze gozer weet blijkbaar niet wat in de topic staat (of wilt het niet weten omdat ik het gepost heeft, in dat geval wat een looser!). Heb dit alleen gepost omdat we hierdoor de mensen die brandende vragen hebben over website sponsers een beetje kunnen helpen. Hoezo spam? :( Idioot (ja echt sorry ik kan er echt niet anders over zeggen.. echt zo'n total nerd die gozer, iemand die echt denkt dat ie de hele wereld en tweakers onder de hand heeft omdat ie moderator is, en dat denken andere mods hier ook.) Ik heb veel respect voor de mods hier, ze doen fantastish werk, maar dan moet het daar ook maar blijven, ze moet niet met domme opmerkingen komen omdat je mod bent..
Wat wil je precies bereiken met dit soort opmerkingen? Als je het niet eens bent met een beslissing kan je dat best laten weten, maar wil je dat dan wel op een normale manier doen?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
1. Ik sta op je ICQ lijst, te laf om mij direct aan te spreken?
2. Slotje was volkomen terecht.
3. Als jij het zo op de persoon gaat spelen neem ik niet de moeite om het aan je uit te leggen.

Verwijderd

Ik stem voor McVirusS....
iedereen weet dat je op www.pagina.nl zo'n beetje alles wel kan vinden. dus ook web-adtjes....

edit: typo

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36
echt zo'n total nerd die gozer, iemand die echt denkt dat ie de hele wereld en tweakers onder de hand heeft omdat ie moderator is, en dat denken andere mods hier ook.) Ik heb veel respect voor de mods hier, ze doen fantastish werk, maar dan moet het daar ook maar blijven
Erhm...Mag ik ff zeggen dat jij jouw conclusies wel snel trekt?

Je bent hier net een week geregistreerd man!!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Het lijkt mij een volkomen terechte modbeslissing.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hamka's... daar maak je ook al vrienden mee.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
okidoki, just checked the populairity of McVirusS, it's kinda amazing :)

Verwijderd

Topicstarter
Op Wednesday 14 March 2001 10:50 schreef mot het volgende:
iedereen weet dat je op www.pagina.nl zo'n beetje alles wel kan vinden. dus ook web-adtjes....

edit: typo
Iedereen weet ook waar de 'search' button op dit forum zit, en blijkbaar gebruiken ze die ook niet :) .. maar desondanks dat was niet wat ik wilde weten.. (lees m'n reply hierboven)

Verwijderd

Flame - flamer - flamest

Laatste lijkt me hier het meest van toepassing :(.

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 14:30

waxle

Schavuit & Schobbejak

Op Wednesday 14 March 2001 15:44 schreef EL_Pincho het volgende:
okidoki, just checked the populairity of McVirusS, it's kinda amazing :)
* waxle zucht weer eens diep en is blij voor El_Pincho dat het hier geen populariteits-wedstrijd is :P

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Voordat ik naast m'n schoenen ga lopen sluit ik deze topic maar :), bedankt voor de mensen die het voor me hebben opgenomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.