• chem
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:12

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Ik heb een invisibleshield van zagg op mn iphone 4 gemonteerd; echter waren de uitsparingen (speaker & home-button) niet goed uitgesneden en heb ik de uitsparingen er redelijk uit moeten forceren.

Met als gevolg dat bij de home button een lelijke 'bubbel' zit, wit gekleurd en niet goed plakkend.

Mijn vraag is: herkent iemand dit probleem, en is het na verloop van tijd weggetrokken? Of kan ik beter meteen zagg mailen dat ik een nieuwe wil :P

Zie http://www.mobypicture.com/user/michielroding/view/7938306 voor een foto :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• KappeNou
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 23:19
dat gaat lijkt mij niet goed komen.

>PC specs<

• stfn345
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 24-09 18:36
Dat gaat idd niet meer goed komen :)

• Tommzz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-09 06:29
Heb v.d. week ook net het shield op de 4 geplakt, maar jij hebt wel extreem veel bubbels nog, ziet er niet goed uit en komt zo niet meer goed...

• Quakie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:07

Quakie

quakelen

Ik vond het ook een onding om er mooi op te krijgen.. en in begin zat alles geplakt behalve voorkant. En nu zit na een week alleen achterkantje er nog op.. Ook die gaat eraf.

Toevallig deze week 2 binnen gekregen (50% kortingsbon) maar weet niet of ik hem wel gaat beplakken.. misschien... zit nog te twijfelen.....

Ik teken nergens meer voor

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee