Nieuwe Sony blu-ray-brander kan 3d-films afspelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_001
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 13:00
Hallo Redactie,

Sony mag dan nog geen adviesprijzen hebben afgegeven, maar jullie site laat wel zien dat het apparaat al voor 164 euro te koop is. Wat verder niet blijkt, is het nu hardwarematig dat het apparaat nu de 3d aankan of is het puur de meegeleverde software. Het zou toch wel prettig zijn om dat dan te vermelden. Ik begrijp ook wel dat het een soort persberichten zijn, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:28

arnoudwokke

Redacteur
Ik neem aan dat je het hebt over: nieuws: Nieuwe Sony blu-ray-brander kan 3d-films afspelen Het is altijd prettig voor mensen die in dit topic meelezen als de link erbij staat, dat scheelt zoekwerk :)

Het stukje over adviesprijzen vind ik ook vreemd en heb ik derhalve weggehaald. Hoewel ik niets kan vinden over hardwarematige ondersteuning voor 3d, lijkt het me voor de hand te liggen dat de hardware het wel ondersteunt (omdat het anders totaal niet zou kunnen). Het is de vraag of het natuurlijk 'echte 3d' is (in 3d opgenomen) of dat het softwarematig via een of ander algoritme op je computer wordt omgezet in 3d - en ik neem aan dat je dat bedoelt.

Ik heb daar geen idee van en kan het niet vinden in de bron. Vandaar dat ik op dat punt het artikel niet aanpas.

Dank voor het melden :)