Toon posts:

hd 5770 kan geen benchmarks runnen

Pagina: 1
Acties:

• lunatic2333
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 03-01-2011
Ik heb sedert eeen week m'n nieuwe pc : asrock 870 extreme 3, kingston valueram 4g, amd phenom 1055t en en hd 5770 (wacht op de 69xx serie). Nu wat ik niet nrml vind is dat ik ging enkele benchmark kan draaien. M'n beeld bevriesd tijdens de 2de Gpu test van 3dmark vantage op preformance level en na ongeveer een minuut in de heaven 2.0 benchmark. Tijdens het spelen van de witcher verloopt alles normaal. En dit alles op stock speeds. Zou er iets mis zijn met m'n videokaart?

• accountabc
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23-09 00:02
misschien wordt de temperatuur van je GPU te hoog tijdens de benchmark en crasht de benchmark daardoor? kijk eens wat je temps doen tijdens een benchmark. (bijvoorbeeld met SpeedFan oid.)

• lunatic2333
Ik kan blijkbaar 3dmark06 zonder problemen runnen, maar de heaven en vantage benchmark crashen altijd, dit is dus waarschijnlijk driver/software related?

• gekke-gerrit
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-09 12:07

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

ik heb het met mijn 5870 ook dat ik vantage niet kan draaien en het duurt heel lang voordat vantage zijn eerste test geladen heeft

heel apart

(msi lightning R5870)

maakt trouwens niets uit kwa temp of in die richting

kwa randaparatuur, alleen ipod en toetsenbord en muis..

heeft het daar misschien mee te maken?

...

• lunatic2333
juist een nieuwe hd 6870 aangeschaft en die runt 3dmark vantage zonder problemen op zelfde systeem met zelfde software installed. Betekent dit dat m'n hd 5770 waarschijnlijk kapot is?

• gekke-gerrit

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

nee denk het niet,ik kan het ook nog steeds niet draaien, lijkt me sterk dat mijn videokaart kapot is want ik kan 3dmark06 wel draaien, zou jij dit voor mij kunnen testen of jij dat ook kan?

ps, sorry dat ik je topic kaap:P

...

• lunatic2333
ja met m'n hd 5770 draai ik ook 3dmark06, ook heaven kreeg ik werkende.
Met m', 6870 moet ik blijkbaar geluk gehad hebben wan die draait nu ook vantage niet meer en loopt door 3d06 en heaven zonder moeite. Vantage blokkeert bij mij altijd in de 2de gpu test ongeveer op het einde, de andere tests zoals gpu 1 cpu1 en cpu 2 kan ik perfect uitvoeren, ook met m'n hd5770. Lijkt me dus een software issue. Vantage opnieuw installeren heeft niet geholpen, ga mss eens een reinstall van windos proberen.

• crcialballistix
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-02-2018
Mijn gtx crash't ook soms in vantage terwijl hij stabiel is..

http://specs.tweak.to/18156

• lunatic2333
ik geef het op, kan gpu test 1, cpu test 1 en 2 en alle feature test perfect runnen, alleen in gpu test 2 blokkeert hij. Ik heb eenmaal vantage kunnen draaien en dat was toen ik windows herinstalleerde ezn er geen andere software op m'n pc stond. Nu om alles te verwijderen om te zien of het dan weer werkt ik denk er niet aan. Ik gebruik 3dmark06 en heaven wel om m'n overclocks te testen

• nedernakker
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05-05-2020

nedernakker

Team HWI Pro OC

blijkbaar is er andere software op je pc die vantage hindert, ik heb dit ervaren met fraps, als deze aanstond kon ik vantage ook niet uitdraaien, start je pc zonder al te veel software op en test het eens.

Hardware.info Overclock Team

• gekke-gerrit

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

k ga dat eens proberen! thanks NederNakkeR

wat zou ik zonder je moeten :)

...

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee