Jezus gast, ik wil niet lullig overkomen he, maar als je fatsoenlijke antwoorden wil, kun je het beste ook goede vragen stellen (lees: goede info geven).
Ik ga wel iets onorthodox proberen nu ik ga slapen en morgen werkt hij gewoon wel. Ik snap gewoon niet waarom computers iets niet meer doen of iets anders doen wanneer ze hebben uit gestaan.
Dit snap ik niet helemaal, je denkt ik ga maar slapen, en morgen zal hij het wel weer doen? Of was je gaan slapen en deed hij het de dagh erna wel weer?
Dit kan ook zijn omdat ik de videokaarten niet goed meer in het moederbord krijg terug geplaatst, maar zal drivers opnieuw installeren.
Nou ja, ik weet niet of je in de tussentijd (na het slapen?) nog "normaal" in windows kon komen, maar het zou best kunnen dat die 5 seconden piep (is het echt een andere piep dan die 4 seconden van je eerste post?) veroorzaakt is doordat je de videokaarten niet goed terug krijgt geplaatst. Dat is sowieso vragen om problemen eigenlijk maar goed.
Of misschien detecteert ie het wel niet goed omdat ie niet goed een verbinding kan maken mat de videokaarten? Goede terugplaatsen lijkt me eigenlijk belangrijker dan de goede driver...
Veel succes!
Edit: Toch hielp het blijkbaar. Maar ik zou toch echt nog eens kijken naar de aansluiting! Anders krijgt je kast straks een klein tikje en gaat een videokaart daardoor nog meer uit het pci-e slot
[
Voor 7% gewijzigd door
crizyz op 06-11-2010 11:26
]