Vroeger in windows xp kon ik (met een programma) alle geluiden opnemen die op dit moment hoorbaar waren. Ik nam dan de audio mixer op. Dit waren bijvoorbeeld ook gewoon geluiden op internet sites en bv de windows geluidjes als er ergens een melding van was. Nu ik Windows 7 krijg ik dit niet meer voor elkaar. Ik kan wel de aux input of de microfoon opnemen maar dat wil ik niet. Ik wil de mixer opnemen. Alles wat ik nu door mijn speakers hoor (ofwel alles wat uit de windows mixer komt) wil ik opnemen. Ik heb al tientallen audio tools geprobeerd maar niet 1 krijgt het voor elkaar. Hoe moet ik dit nu doen?
Kabeltje van audio uit naar audio in is geen optie aangezien mijn default audio output optical 5.1 is. Mocht het wel gaan doen moet ik audio gaan splitsen wat de kwaliteit niet ten goede komt. Ik wil gewoon de mixer opnemen. Is dit nog mogelijk onder windows 7? Zo ja: Hoe?
Kabeltje van audio uit naar audio in is geen optie aangezien mijn default audio output optical 5.1 is. Mocht het wel gaan doen moet ik audio gaan splitsen wat de kwaliteit niet ten goede komt. Ik wil gewoon de mixer opnemen. Is dit nog mogelijk onder windows 7? Zo ja: Hoe?
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.